szampon, a kwaśny odczyn

1. Data: 2004-05-11 19:36:28

Temat: szampon, a kwaśny odczyn
Od: "dippi" <dippi[HATESPAM]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Słyszałam niedawno krótką wzmiankę na temat szamponu o kwaśnym odczynie. Jak
próbowałam pogrzebać w internecie okazalo się, że są szampony, które
przywracają kwaśny odczyn skórze, ale poza tym żadnych konkretów. Może ktoś
z was wie czy taki szampon jest wart zainteresowania i jakie są jego efekty
działania.
Pozdr
Dippi

1. Data: 2004-05-11 19:43:19

Temat: Re: szampon, a kwaśny odczyn
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

szampony o fizjologicznym pH, czyli ok 5,5 to właśnie szampony o kwaśnym
odczynie- większość szamponów ma pH kwaśne czyli poniżej 7.

[Wawa] Afrodyta i Studio Laser
[krakow] Wosk do depilacji na cieplo
chłodzący żel do stóp Avon
Farba do włosków- Maribell?????????