szampon koloryzujący...

1. Data: 2003-04-13 17:00:04

Temat: szampon koloryzujący...
Od: "Slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Może od razu przejdę do sedna sprawy (...) mój naturalny kolor włosów to
ciemny blond [oczywiście w lato odcień ten jest sporo jaśniejszy] chciałabym
aby moje włosy były jaśniejsze...jak dotąd płukałam je rumiankiem, ale nie
ma zbyt ciekawych efektów.
Raczej nie chciałabym farbować...nie znoszę odrostów, więc chyba postawię na
szampon koloryzujący. Tylko jak na razie widziałam wyłącznie odcień gołębi
[ odpada jak dla mnie ]. Pytanie: czy istnieje szampon koloryzujący o
odcieniu np. jasny blond? :-)))
Doradźcie...

Pozdro
Slonko

1. Data: 2003-04-14 06:23:53

Temat: Re: szampon koloryzujący...
Od: "Zuza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam :)
wella ma pare odcieni blondu, konkretnie seria WELLATON SoftColor
wiecej na stronach
http://www.wella.pl/consumer/consumer_products/wella
ton/wtsctabela.jsp
ale ostrzegam, ze u mnie efekt kolorystyczny utrzymuje sie juz bardzo dlugo
(napewno dluzej niz do 24 myc ;)
pzdr Zuza

1. Data: 2003-04-14 07:53:51

Od: "Ondraszek" <s...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zuza wrote:
> wella ma pare odcieni blondu, konkretnie seria WELLATON SoftColor
> ale ostrzegam, ze u mnie efekt kolorystyczny utrzymuje sie juz bardzo
> dlugo (napewno dluzej niz do 24 myc ;)

Powiem więcej nie zmywa się w ogóle (2 latatemu używany), dodatkowo
zjaśniał-zżółkł mi na słońcu.

Ondraszek
--------------------
GG 237039

1. Data: 2003-04-14 14:45:08

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szampon koloryzujący. Tylko jak na razie widziałam wyłącznie odcień gołębi
> [ odpada jak dla mnie ]. Pytanie: czy istnieje szampon koloryzujący o
klasycznych szamponów koloryzujących (czyli do 12 myc) na jasny blond nie ma
(o ile mi wiadomo), bo są to preparaty bez wody utlenionej, czyli nie
rozjaśniaja, mogą jedynie przyciemniac.
Jaśniejsze odcienie mają farby typu ton w ton- ale one wcale się tak dobrze
nie zmywają- ja stosowałam Casting i miałam odrosty.
Może szampony z rumiankiem, np. Klorane czy YR?

Cera po zimie i papierosach :-/
kosmetyki Forever Living Product
Rozlewnia perfum?
Roaccutane a..