szampony YR

1. Data: 2004-03-01 10:26:21

Temat: szampony YR
Od: "KingaZ" <k...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam:),

mam male pytanko:) czy ktos z was uzywal szmponow tej wlasnie firmy, a
dokladnie to phytum actif brillantissime(zolte opakowanie:)). w katalogu
przedstawiony jest szampon i jeszcze jakis spray. czy latwiej rozczesac
wlosy i ulozyc je po nich?mam z tym zawsze problem po ich umyciu.poradzcie
warto czy tez nie warto kupowac?;)

pozdrawiam
Kingaz

1. Data: 2004-03-01 18:05:59

Temat: Re: szampony YR
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KingaZ <k...@S...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> [...]
> przedstawiony jest szampon i jeszcze jakis spray. czy latwiej rozczesac
> wlosy i ulozyc je po nich?mam z tym zawsze problem po ich umyciu.poradzc

Kupować! Używamy z mamą tego szamponu i jest na prawdę niezly. Włoski rozc
zesuja się raz dwa! Nawet ładnie pachnie i ma taką fajną baaardzo kremową ko
nsystencje :)
Pozor!!! nie kupuj za żadne skarby szamponu do włosow tłustych z tej samej
serii w zielonym opakowaniu (no chyba że marzą Ci się dready ;P) Pozor!!!

Pozdrawiam
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2004-03-02 11:48:54

Od: "KingaZ" <k...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
samej
> serii w zielonym opakowaniu (no chyba że marzą Ci się dready ;P) Pozor!!!

dzieki za odpowiedz:)wlasnie kupilam i dzisiaj bede testowac:)

pozdrawiam
KingaZ

1. Data: 2004-03-03 20:11:01

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w katalogu przedstawiony jest szampon i jeszcze jakis spray.

czy ktoś może używał już ten spray? czy włosy po jego użyciu rzeczywiście są
bardziej błyszczące? Bo tak myślę nad kupnem, ale nie wiem czy warto...

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2004-03-07 10:13:13

Od: "KingaZ" <k...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy ktoś może używał już ten spray? czy włosy po jego użyciu rzeczywiście

> bardziej błyszczące? Bo tak myślę nad kupnem, ale nie wiem czy warto...

witam,
wlasnie wczoraj zrobilam test mojego nowego szamponu i sprayu, jestem
naprawde mile zaskoczona szamponem jak i sprayem:) wloski po szamponie
bardzo ladnie pachna, chyba to jakas cytrynka i sa bardzo milutkie;)spray
tez rewelacja, pierwszy raz rozczesywalam wlosy bez problemu:)
serdecznie polecam
KingaZ

1. Data: 2004-03-07 21:51:35

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> spray tez rewelacja, pierwszy raz rozczesywalam wlosy bez problemu:)

a jak z nabłyszczaniem? bo na tym najbardziej mi zależy...

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2004-03-08 09:48:18

Od: "KingaZ" <k...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jak z nabłyszczaniem? bo na tym najbardziej mi zależy...

wedlug mnie ok, wlosy dostaly ladnego blasku:)

1. Data: 2004-03-08 22:41:07

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wedlug mnie ok, wlosy dostaly ladnego blasku:)

dzięki za odpowiedź. Pewnie jak będzie w promocji, to zakupię:-)

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2004-03-09 13:07:55

Od: "mini" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
Moja teściowa używa szamponu o którym piszesz- jest nawet zadowolona, a ma
farbowane włosy. Ja natomiast skusiłam się na spray- jest beznadziejny-
śmierdzi czymś jak płyn do mmycia okien i bardzo sztywne są po nim włosy.
Zdecydowanie nie polecam

Trwała na rzęsach
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-03-01)
tradzik rozowaty
Pytanko małe
Sally Hansen