szczepić sie przeciw WZW typ B ?

1. Data: 2003-11-14 17:06:04

Temat: szczepić sie przeciw WZW typ B ?
Od: "ata" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie planuję żadnych zabiegów czy operacji, chyba że ewentualnie za jakiś
czas ciąża i potem cesarka, więc czy jest sens się szczepić teraz w Żółtym
Tygodniu po promocyjnej cenie?
MAłgośka

2. Data: 2003-11-14 17:12:33

Temat: Re: szczepić sie przeciw WZW typ B ?
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bp327u$58v$...@n...news.tpi.pl,
ata <m...@p...pl>:
> Nie planuję żadnych zabiegów czy operacji, chyba że ewentualnie za
> jakiś czas ciąża i potem cesarka, więc czy jest sens się szczepić
> teraz w Żółtym Tygodniu po promocyjnej cenie?

IMHO tak, jesli w ogole planujesz sie zaszczepic. 3 szczepienia i masz z tym
spokoj na cale zycie.

Ja to wlasnie zrobilem w Zoltym Tygodniu kilka lat temu. Wowczas szczepiac
sie w Niepublicznym mozna bylo jeszcze odliczyc sobie od podatku.

--
Robert

3. Data: 2003-11-14 17:30:51

Temat: Odp: szczepić sie przeciw WZW typ B ?
Od: "Basiek" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> IMHO tak, jesli w ogole planujesz sie zaszczepic. 3 szczepienia i masz z
tym
> spokoj na cale zycie.

A ja slyszalam, ze to tylko na 5 lat daje odpornosc. Czyzbym miala zle
informacje.
Wlasnie planuje nastepne szczepienie, ale w takim razie moze nie ma ono
sensu.

Pozdrawiam.
Barbara.

4. Data: 2003-11-14 17:47:21

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bp33e6$uh5$...@t...icpnet.pl,
Basiek <b...@e...pl>:

> A ja slyszalam, ze to tylko na 5 lat daje odpornosc. Czyzbym miala zle
> informacje.
> Wlasnie planuje nastepne szczepienie, ale w takim razie moze nie ma
> ono sensu.

Bylo bardzo niedawno tu o tym ostatnio - poszukaj.

--
Robert

5. Data: 2003-11-14 22:36:41

Od: "news2.futuro.pl" <b...@b...telsat.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

z tym calym zyciem to chyba zart , nie :)

6. Data: 2003-11-14 22:51:10

Od: "Ewa" <E...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja slyszalam, ze to tylko na 5 lat daje odpornosc. Czyzbym miala zle
> informacje.
> Wlasnie planuje nastepne szczepienie, ale w takim razie moze nie ma ono
> sensu.

mnie lakarz powiedzial, ze na 5 lat, potem badania na przeciwciala i
ewentualne powtorne szczepienie
Ewa

7. Data: 2003-11-15 09:55:42

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

W ogóle warto się zaszczepić. Ja miałam artroskopię przesuniętą o 6 tygodni
tylko dlatego, że nie miałam szczepienia wzw typu B. Bez sensu czekałam tyle
czasu.
Nigdy nie wiadomo, czy nie czeka nas jakiś niespodziewany zabieg.
Szczep się;)

--
Pozdr. Ewa

8. Data: 2003-11-15 11:44:08

Od: "retyw" <r...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bylo bardzo niedawno tu o tym ostatnio - poszukaj.

Co bylo i gdzie bylo? Nie mozesz powiedziec? Czy rzeczywiscie szzcepic sie po 5
latach i jakie badania przedtem zrobic? A aktualnej ulotce pisze, ze nie
zostalo jednoznacznie ustalone, czy wymagana jest dawka przypominajaca.

9. Data: 2003-11-15 11:49:42

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

6...@n...onet.pl,
retyw <r...@W...onet.pl>:

> Co bylo i gdzie bylo?

Watek, tu na tej grupie.

> Nie mozesz powiedziec? Czy rzeczywiscie
> szzcepic sie po 5 latach i jakie badania przedtem zrobic?

Ja juz swoje zdanie wyrazilem wyzej - tylko nie pytaj, gdzie ;)

--
Robert

10. Data: 2003-11-15 12:28:07

Od: "retyw" <r...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> informacje.
> Wlasnie planuje nastepne szczepienie, ale w takim razie moze nie ma ono
> sensu.

Na stronie http://zoltytydzien.pl/index.phtml
podano, ze nie ma potrzeba szczepic sie po 5 latach. Natomiast czy jest sens
szczepic sie przeciw A jesli 5 lat temu zaszczepilo sie na B.

Włókniak na twarzy
lek na niesmialosc?
(wazne) co robić po wypiciu małej(?) ilości jodyny?
Brzydki zapach
diane 35 - antykoncepcja