szczepionka Trimovax

1. Data: 2003-09-20 06:54:21

Temat: szczepionka Trimovax
Od: "" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Media doniosły że jest to niebezpieczna szczepionka, która została wycofana np
z rynku w Wielkiej Brytanii. My szczepimy nia swoje dzieci bo lekarze nic
chyba? o niej nie wiedzą. Podobno może powodować aseptyczne zapalenie mózgu.
Prubuję znaleźć więcej informacji na temat możliwych powikłań i po jakim czasie
może dojść do tej choroby. Jestem matką dwulatka który w przeszłości chorował
już na zapalenie opon mózgowych a został zaszczepiony Trimovaxem, stąd mój
niepokój. Czekam z niecierpliwością na jakiekolwiek informacje.
EB

2. Data: 2003-09-20 07:41:03

Temat: Re: szczepionka Trimovax
Od: "Ewa" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> już na zapalenie opon mózgowych a został zaszczepiony Trimovaxem, stąd mój
> niepokój. Czekam z niecierpliwością na jakiekolwiek informacje.

moje dzieci, też były nią szczepione, nie miałam żadnych powikłań i o
takowych też nie słyszałam. Pozdrawiam
Ewa

prosba o opinie
Prośba o rozszyfrowanie