szczepionka p.żółtaczce - kiedy powtórzyć

1. Data: 2004-07-08 08:54:21

Temat: szczepionka p.żółtaczce - kiedy powtórzyć
Od: "antonina" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mija 5 lat jak wzięłam ostatni zastrzyk szczepionki p. żółtaczce B (wg
schematu 0-1 -6 m-cy). Wowczas powiedziano mi że będę odporna przez 5 lat.
Poniewaz te 5 lat właśnie mija - chciałam sie zaszczepić ponownie, ale
podobno teraz przyjmuje sie, iz tamta dawka skutkuje na cale życie. Nie
bardzo mnie to przekonuje - czy ktoś wie cos na ten temat?

Dziekuję
A.

2. Data: 2004-07-08 09:18:45

Temat: Re: szczepionka p.żółtaczce - kiedy powtórzyć
Od: "Marcin M." <mm@CUT_IT_OUTbajkowe.net> szukaj wiadomości tego autora

On 2004-07-08 10:54, antonina wrote:
> [...]
> podobno teraz przyjmuje sie, iz tamta dawka skutkuje na cale życie. Nie
> bardzo mnie to przekonuje - czy ktoś wie cos na ten temat?

Tak, takie sa aktualne standardy. Aktualnie koncze I rok studiow, w pazdzierniku
zeszlego roku mialem wbite do indeksu potwierdzenie posiadania wymaganych
szczepien Engeriksem B jeszcze z 7 klasy podstawowki, czyli sprzed 6 lat.
Uzyskalem takze informacje w przychodni studenckiej, ze za pol roku od tego
czasu mam sie zglosic na doszczepienie. Przyszedlem i wtedy lekarz poinformowal
mnie jednak, ze zgodnie z nowymi standardami nie trzeba sie doszczepiac, mozna
jedynie zbadac sobie poziom p/cial anty HBS, ktory rzeczywiscie mialem wysoki.

pozdr.

--
[ Marcin M. ][ JID: marcinm(at)jabber.org ]
[ redhat-guide.prv.pl ]

3. Data: 2004-07-08 09:35:24

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja nie słyszałam o tym, żeby na 100% była pewna przez całe życie, w zeszłym
roku minęło mi 5 lat i bez problemu dostałam dawkę przypominającą, z tego co
wiem, teraz może to być okres od 5 do 8 lat , kiedy jest czas na
doszczepienie, pozdrawiam A
ps jako osoba pracująca z materiałem zakaźnym nie ryzykowałabym zachorowania
;)

4. Data: 2004-07-08 09:47:24

Od: "antonina" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anetta" <a...@i...pl> wrote in message
Nie

> ja nie słyszałam o tym, żeby na 100% była pewna przez całe życie, w
zeszłym
> roku minęło mi 5 lat i bez problemu dostałam dawkę przypominającą

Rozumie, że jedna dawkę ?
Czy badałas przeciwciała?

> z tego co wiem, teraz może to być okres od 5 do 8 lat , kiedy jest czas na
> doszczepienie, pozdrawiam A

te 5 -8 lat to okres na doszczepienie dla mnie, czy na kolejna dawke dla
Ciebie?

pozdrawiam
A.

5. Data: 2004-07-08 10:19:35

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> Rozumie, że jedna dawkę ?
> Czy badałas przeciwciała?

jedną, nie badałam przeciwciał

> te 5 -8 lat to okres na doszczepienie dla mnie, czy na kolejna dawke dla
> Ciebie?

dla Ciebie

uczulenie, czy coś innego ?
Wirus HPV - szczepionka
czy jest mozliwe podwojne zaplodnienie u czlowieka?
opuchlizna
noszenie okularow