szkodniki - pomocy!

1. Data: 2006-06-11 13:55:21

Temat: szkodniki - pomocy!
Od: o...@f...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Pomocy!!!!

Witam wszystkich, ja wiem że temat czarnych muszek poruszany był nie
raz, ale moje czarne muszki to z pewnością nie ziemiórki!!

Składają jaja na liściach i potem w liściach pojawiają się takie
jakby wygryzione kanaliki a w miarę jak wygryzany kanalik rośnie na
końcu jego rośnie jakieś stworzonko, czarne owalne i twarde. I
muszki czarne wyglądające dokładnie jak owocówki latają mi nad
rośliną. Zalęgło mi się to to na ziołach i paprotce.

Bardzo proszę - pomóżcie! Jak to zwalczyć, bo mnie już trafia!
Z góy dzięki za odzew!

Karolina