szminka z Loreala

1. Data: 2003-01-21 12:14:50

Temat: szminka z Loreala
Od: "Biedronka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien Dobry Paniom?
Ja w sprawie najnowszej szminki nablyszczajacej z Loreala..czy ktoras z was
może już ja uzywala?i jakie wrazenie?może być ciekawy efekt,bo pomadka do
ust polaczona jest z blyszczykiem?
I drugie pytanko?-
Ostatnio przeczytalam w TWÓJ LOOK o zestawie 4 blyszczykow z ISY
DIORA...bardzo chwala je w tym pismie..czy również podzielacie ich
opinie?możliwe,ze sobie kupie te blyszczyki...ale chcialabym najpierw
poradzic się was? niezawodnych kolezanek z internetu?
Gdzie w Krakowie oprocz na grodzkiej jest sklep Rocher?wczoraj bylam
tam..chcialam sobie kupic szampon do wlosow z henna..ale niestety nie
było?((slyszalam duzo dobrego ot ym szamponie?probowalyscie??
Pozdrawiam

Biedronka

1. Data: 2003-01-21 12:26:19

Temat: Re: szminka z Loreala
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Biedronka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> I drugie pytanko?-
> Ostatnio przeczytalam w TWÓJ LOOK o zestawie 4 blyszczykow z ISY
> DIORA...bardzo chwala je w tym pismie..czy również podzielacie ich
> opinie?

???
A nie IsaDora?
Czy chodzi o jakies blyszczyki Diora????

> Gdzie w Krakowie oprocz na grodzkiej jest sklep Rocher?wczoraj bylam
> tam..chcialam sobie kupic szampon do wlosow z henna..ale niestety nie
> było?((slyszalam duzo dobrego ot ym szamponie?probowalyscie??

W Geancie, w M1...
Szampon jest swietny, byla o nim mowa calkiem niedawno

Kaska

1. Data: 2003-01-21 12:37:14

Od: "Biedronka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ???
> A nie IsaDora?

tak tak:)))sorry:)
> Czy chodzi o jakies blyszczyki Diora????
nie...Isa Dora..Dzieki,ze mnie poprawilas:)

> W Geancie, w M1...
> Szampon jest swietny, byla o nim mowa calkiem niedawno
>
> Kaska

musze koniecznie jutro sie tam wybrac:)
dziekuje za namiar!

1. Data: 2003-01-21 13:19:51

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> W Geancie, w M1...
> Szampon jest swietny, byla o nim mowa calkiem niedawno

hej, czy to jest ten phyto-reflet?
myslalam, ze on jest do ciemnych wlosow, a tam napisali, ze do rudawych,
rdzawych...generalnie - dla szatanow, nie brunerow.
czy jakis naprawde _ciemno_wlosi uzywali go?

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2003-01-21 13:32:56

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka wrote:

> Użytkownik "anna" <a...@r...fm> napisał w wiadomości
>
> Bo ten szampon jest w trzech wersjach:
> dla blondynek, ciemnowłosych i rudowłosych (lub dla pań, które chcą mieć
> rudawy połysk we włosach)

???????????? ja widzialam (w kilku sklepach YR, ale, gupia, nie spytalam
sprzedawczyn) owszem, 3 rodzaje, ale dla wlosow siwych (bialo-niebieska
oklejka); blond (zolta) i szatynow (cala buletleczka ciemno-brazowa)

dla ciemnych wlosow nie widzialam, moze mam pecha...?

1. Data: 2003-01-21 13:36:33

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Bo ten szampon jest w trzech wersjach:
dla blondynek, ciemnowłosych i rudowłosych (lub dla pań, które chcą mieć

Kaśka

1. Data: 2003-01-21 13:54:27

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oklejka); blond (zolta) i szatynow (cala buletleczka ciemno-brazowa)
>
> dla ciemnych wlosow nie widzialam, moze mam pecha...?

Aha, no to sa w takim razie cztery wersje.
Chyba ze ta dla ciemnych (z kasztanem, czy czyms) zostala wycofana?... dawno
go nie kupowalam.

najlepiej zapytac w sklepie

Kaska

1. Data: 2003-01-21 14:08:43

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Aha, no to sa w takim razie cztery wersje.
> Chyba ze ta dla ciemnych (z kasztanem, czy czyms) zostala wycofana?... dawno
> go nie kupowalam.
>
> najlepiej zapytac w sklepie

upartam, ale mam nadzieje - nie upierdliwa :)
rzuc, kaśko, okiem na to:
http://www.yves-rocher.fr/shop_app/app_FR/jms.jsp?_J
MS_FLOW_ID_=7&_JMS_FLOW_NAME_=Main_JFLNUM_1&next=sea
rchResults&page=4&searchstring=cheveux

(pewnie sie posklada)
4 rzecz od gory.
to ten? z henna. i on wlasnie jest dla szatanow (...reflets auburns pour
vos cheveux châtains)
na polskim opakowaniu dopisane jest o wlosach rdzawych, rudych,
jakistam...

to ten czy jeszcze inny?
sorry za marudzenie :)

1. Data: 2003-01-21 14:40:36

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> jest dla kasztanowych wlosow.
> Ten dla ciemnych jest widocznie wycofany, na stronie go nie ma:(
> Nie pamietam co on mial w sobie - albo kasztan, albo jakas kore debu.
> Sorry za zamieszanie (kurcze, szkoda, fajowy byl ten szampon, ale wlasciwie
> od lat go nie uzywalam)

czyli nie ma go, a my stwarzamy tony maili o czyms, co nie istnieje :)
fajnie :)

dzieki :)))

1. Data: 2003-01-21 14:41:09

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> vos cheveux châtains)
> na polskim opakowaniu dopisane jest o wlosach rdzawych, rudych,

POniewaz ja francuskojezyczna jestem w minimalnym stopniu, znalazlam to po
angielsku.
Szampon z henna taki jak tu:
http://www.yvesrocherusa.com/shop_app/app_US/jms.jsp
?_JMS_FLOW_ID_=2&_JMS_FL
OW_NAME_=Main_JFLNUM_1&next=product&familyNodeId=4&s
ubFamId=&lineNodeId=4&ar
ticleNo=09455
[...]

Re: nowy makijaz
Re: Naprawde Dobry Produkt -Kolagen aktiv
Re: GRUPA JEDYNA W SWOIM RODZAJU...
Re: laserowa korekcja wzroku
co to jest ???