szparagi marynowane - do czego?

1. Data: 2003-02-12 08:10:56

Temat: szparagi marynowane - do czego?
Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takowe i chciałabym je smakowicie wykorzystać.
Poradzicie?

Danka

1. Data: 2003-02-12 08:20:11

Temat: Re: szparagi marynowane - do czego?
Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Danka wrote:
> Mam takowe i chciałabym je smakowicie wykorzystać.
> Poradzicie?

Do pizzy :-))))))

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2003-02-12 10:22:13

Od: "Beata M." <b...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Danka napisał(a):

> Mam takowe i chciałabym je smakowicie wykorzystać.
> Poradzicie?

Witam:-)

moja kolezanka robi tzw. rozki babuni;-), plasterek szynki smaruje sosem
chrzanowym [ona takowy robi z serem plesniowym, chrzenem i czyms
jeszcze, przepis mam w domu:-(, ja zas smaruje gotowym ze sloiczka]
wklada w to szparagi;-) i zawija, uklada na polmisku wiele takich
zawijasow i podaje jadowitym;-) [nie od jadu, tylko od jedzacych duzo]
gosciom... mi to bardzo smakuje... i ladnie wyglada;-) i jest szybkie w
wykonaniu...

Beata M. zajadajaca sie buleczka drozdzowa maminej roboty;-)

1. Data: 2003-02-12 10:25:51

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Danka " wrote:

> Mam takowe i chciałabym je smakowicie wykorzystać.
> Poradzicie?

Mozna po prostu odgrzać w garnku w tej marynacie (ewentualnei dodając
odrobine wody). I polac masłem z bułka tartą :)
Mniaaaaam, zwłaszcza zielone szparagi :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-02-12 11:12:34

Temat: Odp: szparagi marynowane - do czego?
Od: "szanna1" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

owinąc plastrem sera żółtego i szynki, ułożyć w naczyniu zaroodpornym, można
obłożyć podgotowanymi warzywami, polać sosem śmietana+ starty ser żółty +
jajko ewentualnie jeszcze katchup, musztarda. Zapiec
ania
Użytkownik "Danka" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
: Mam takowe i chciałabym je smakowicie wykorzystać.
: Poradzicie?
:
: Danka
:
:

1. Data: 2003-02-23 11:18:50

Od: "agatek" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Danka" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam takowe i chciałabym je smakowicie wykorzystać.
> Poradzicie?

hej, mam przepis na szparagi w szynce z czosnkiem
skladniki: Szparagi, szynka, czosnek,maslo sol
Szparagi wyjac ze sloiczka po kilka zawinac plastrem szynki i spiac
wykalaczka. czosnek pokroic zrumienic na masle. potem dodac szparagi i
smazyc ok 5 minut pod przykryciem, na koncu posolic.
podawac natychmiast.

pozdrawiam
agatek

kto wie co to oznacza