[szukam]Bambusowe rączki do torebek

1. Data: 2004-06-28 08:07:37

Temat: [szukam]Bambusowe rączki do torebek
Od: "Leonia" <l...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Jestem tu pierwszy raz i bardzo mi się podoba te forum! Chcialabym
skorzystać z pomocy pań. Poszukuje bambusowych, wygiętych w kółko rączek,
takich jakie mozna zauważyć przy szydełkowych torebeczkach.... Próbowałam
już moczyć tyczki bambusowe we wodzie i sama wygiąć ale nie udało mi sie...
Proszę pomóżcie!!!!
Pozdrawiam Ania

1. Data: 2004-06-28 13:16:33

Temat: Re: [szukam]Bambusowe rączki do torebek
Od: "Lady Huncwot" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> już moczyć tyczki bambusowe we wodzie i sama wygiąć ale nie udało mi sie...

Dostaniesz je w Warszawie w pasmanterii Bocian w Galerii Mokotów.
Pzdr,
LH

1. Data: 2004-06-28 13:49:39

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃTO@WYTNIJTOpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Albo możesz kupić w kwiaciarni, tylko dociąc, lub w jakims ogrodniczym.

Pozdrawiam
Monika z Rybnika

1. Data: 2004-06-28 14:24:10

Od: "denito" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leonia" <l...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> takich jakie mozna zauważyć przy szydełkowych torebeczkach.... Próbowałam
> już moczyć tyczki bambusowe we wodzie i sama wygiąć ale nie udało mi

Bambus wygina się na gorąco (trzeba podgrzewać na palniku ). Moczenie w
wodzie nic nie pomaga . Przez moczenie można ukształtować wiklinę.
Dziunia

1. Data: 2004-06-28 14:43:45

Od: "annaweronika" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Próbowałam
> już moczyć tyczki bambusowe we wodzie i sama wygiąć ale nie udało mi sie...

To spróbuj z wikliną - tylko musza być to grubsze pręty wikliny, grubsze od
ołówka mniej wiecej 2 - 3 razy, namocz je i nakręc na noc np. na garnek. Tylko
potem miejsce stykania się trzeba dobrze zakleic, owinąc tasma itp. Uda się w
100 %

pozdr
annaweronika

1. Data: 2004-06-28 19:23:27

Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale w Bocianie kosztuja ok 60zl para!!!
to juz czasem taniej jest kupic torebke :)
ja niebawem jade ddo Indonezji i mam zamiar zrobic tam wlasnie takie zakupy,
bambus i rattan w roznych ksztaltach :) bede robic "liste chetnych", na 100%
bedzie duuuzo taniej!!
Wiec jesli nie zalezy Ci zbytnio na czasie to sie polecam.
Wyjazd 22.08 powrot 12.10 -BOOOSKIE WAKACJE-moj prywatny raj :]

a poza tym witaj serdecznie :)

--
Honorata Kulesza
h...@o...pl

1. Data: 2004-06-29 06:11:49

Od: "Anna Buchwald" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje bardzo za wszystkie rady! Szukałam tych kółek po kwiaciarniach i
pasmanteriach ale niestety nie znalazłam. Do Warszawy mam daleko, cena 60 zł
tez troche mnie przeraża.... Pokombinuje jeszcze z bambusem i wikliną i dam
znać co mi wyszło. Ewentualnie skorzystam z propozycji Honorka i dopisze sie
do listy indonezyjskich zakupów...
Pozdrawim gorąco!!!

1. Data: 2004-06-29 08:25:10

Od: "denito" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "honorek" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> ale w Bocianie kosztuja ok 60zl para!!!
> to juz czasem taniej jest kupic torebke :)
Tak jak napisałam wcześniej bambus trzeba podgrzać na palniku owinąć na coś
okrągłego i końce najpierw związać , pozostawić żeby wystygło (samo bez
hartowania) .Następnie ściąć ukośnie co najmniej na 2,5 cm. zbić bardzo
malutkim goździkiem o owinąć rafią.
Gwarancja 100 % że będzie trzymało.
Dziunia - Kwidzyn

1. Data: 2004-06-29 14:15:35

Od: Agaciak <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Leonia napisał:

> [...]
> już moczyć tyczki bambusowe we wodzie i sama wygiąć ale nie udało mi sie...

Sama szukałam takiego cuda w tamatym roku - nieosiągalne.
Ale z wikliny można kupić w sklepie z wikliną :) cena ok. 2-2,5 zł.
Rozmiary 2. W Łodzi taki sklep jest na Zielonej.

Agata

[szydelko] a co o tym powiecie hi hi hi...
[szydelko] piekne ananasy
xxx jak haftować na ciuchach
FAQ pl.rec.robotki-reczne
karta kolorów...