[szukam] burda z gorsetami

1. Data: 2006-10-18 11:23:05

Temat: [szukam] burda z gorsetami
Od: "Serafinek" <s...@p...ox.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej wszystkim
poszukuje burdy z gorsetami (slyszalam ze taka byla) najlepiej w necie ale
jezeli ktos ma namiar na archiwalny nr to bardzo prosze o pomoc bo na stronie
burdy nic nie mozna znalezc a bardzo mi na tym zalezy
z gory dzieki za pomoc
pozdrawiam
Ola

2. Data: 2006-10-18 14:33:08

Temat: Re: [szukam] burda z gorsetami
Od: "skrzacik" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stronie
> burdy nic nie mozna znalezc a bardzo mi na tym zalezy

nie przypominam sobie burdy z gorsetami. wykroj znajdziesz albo w
listopadowo-grudniowych wydaniach w ktorych kroluja wieczorowe kreacje,
albo w kwietniowych w ktorych sa suknie slubne. ponadto dobrze byloby
znalezc sklep z tkaninami lub pasmanterie ktore sprzedaja wykroje burdy ale
na pojedyncze modele.

mam za soba 4 suknie slubne szyte moim kolezankom + swoja kiecke na slub
siostry w tym 3 byly z gorsetami, w dodatku recznie obszywanymi gipiurowa
koronka. a poniewaz jestem krawcowa z wyksztalcenia odwalalm za kazdym razem
kupe roboty z konstrukcja takiego gorsetu, bo w burdzie nic mi nie pasowalo.

Tobie zycze powodzenia w poszukiwaniach, a przede wszystkim przy krojeniu i
szyciu

skrzacik

co to za mulina CT1
Kilka gazetek do sciagniecia - znalezione w necie
do popatrzenia i ściągnięcia
[xxx]Treaz ja szukam..:((
moj sweterek z resztek