Re: [szukam] burda z gorsetami

From: "skrzacik" <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: [szukam] burda z gorsetami
Date: Wed, 18 Oct 2006 16:33:08 +0200

> hej wszystkim
> poszukuje burdy z gorsetami (slyszalam ze taka byla) najlepiej w necie ale
> jezeli ktos ma namiar na archiwalny nr to bardzo prosze o pomoc bo na
> stronie
> burdy nic nie mozna znalezc a bardzo mi na tym zalezy
> z gory dzieki za pomoc
> pozdrawiam
> Ola

nie przypominam sobie burdy z gorsetami. wykroj znajdziesz albo w
listopadowo-grudniowych wydaniach w ktorych kroluja wieczorowe kreacje,
albo w kwietniowych w ktorych sa suknie slubne. ponadto dobrze byloby
znalezc sklep z tkaninami lub pasmanterie ktore sprzedaja wykroje burdy ale
na pojedyncze modele.

mam za soba 4 suknie slubne szyte moim kolezankom + swoja kiecke na slub
siostry w tym 3 byly z gorsetami, w dodatku recznie obszywanymi gipiurowa
koronka. a poniewaz jestem krawcowa z wyksztalcenia odwalalm za kazdym razem
kupe roboty z konstrukcja takiego gorsetu, bo w burdzie nic mi nie pasowalo.

Tobie zycze powodzenia w poszukiwaniach, a przede wszystkim przy krojeniu i
szyciu

skrzacik