szukam czytelnego schematu

1. Data: 2009-03-20 22:40:15

Temat: szukam czytelnego schematu
Od: animinka <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

kilka lat temu na grupie ktos zamiescil taki obrazek
http://show.7ya.ru/private.aspx?Rubrid=12263&ob=0
i teraz po latach chcialam go wyszyc, wszystkie materiały przygotowane a
a tu problem, bo czesc schematu jest dosc nieczytelna, zwłaszcza
środkowa część. Zarowno w przegladarce obrazów jak i po wydrukowaniu,
nawet w duzym powiekszeniu kiepsko widac- znaczki sie rozmywaja.

Czy ktos ma moze ten schemat w lepszej jakosci, lub moze wiecie skad
pochodzi ten schemat? Czy to jakis pojedynczy wzor, czy moze z jakiejs
gazetki, book chart'u itp. Szukałam juz we wzorach różnych firm ale
nigdzie nie znalazlam, wyszukiwarka też mi nie pomogła. Obrazek nazywa
się The Orient i chyba jest Anchora - sądząc po opisie. Probowalam tez
napisac do wlasciciela albumu, ale albo ja nie potrafie obslugiwac
show.7ya.ru, albo sie nie da - nie znam za bardzo rosyjskiego.
Bede wdzięczna za wszelką pomoc.

Pozdrawiam, Magda