szukam dobrego stomatologa

1. Data: 2003-11-11 21:34:32

Temat: szukam dobrego stomatologa
Od: "chello" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich.
Mam do wyrwania osemke ktore jeszcze nie wyrosla w calosci i na dodatek
wrasta w siodemke i wlasnie siedze z powiekszonym policzkiem (opuchlizna) na
antybiotykach i proszkach przeciwbulowych i czekam na czwartek kiedy to mam
sie udac do dentysty na usuniecie "gada".
Mam tylko dylemat do ktorego dentysty pojsc??? Wszedzie krzycza za taki
zabieg od 300 zl i nawet nie wiem czy sie znaja na tym
Czy ktos moze mi polecic dobrego chirurga stomatologa????

Pozdrawiam
Obolala Iwona

2. Data: 2003-11-11 21:46:41

Temat: Re: szukam dobrego stomatologa
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

IBcsb.10131$s...@n...chello.at,
chello <a...@i...pl>:
> [...]
> taki zabieg od 300 zl i nawet nie wiem czy sie znaja na tym
> Czy ktos moze mi polecic dobrego chirurga stomatologa????

W jakim miescie?

--
Robert

3. Data: 2003-11-11 21:49:07

Od: "chello" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj sorki zapomnialam najwazniejszego
jestem z Warszawy wiec i dentysty szukam z tych okolic.

4. Data: 2003-11-11 22:30:20

Od: "Ludwika" <r...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chello" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zabieg od 300 zl i nawet nie wiem czy sie znaja na tym
> Czy ktos moze mi polecic dobrego chirurga stomatologa????

mam taka sama sytuacje (tez nie wyrosla w calosci i wrasta w siodemke) ale
bez opuchlizny. bylam wczoraj w prima dent - robilam przeswietlenie i jestem
umowiona na usuniecie. cena 160 (200-20%znizki jesli sie zabieg bedzie w
centrum handlowym na targowej)
mozesz zapytac. jesli nie masz przeswietlenia (a jest konieczne) to tam
kosztuje 10zl

5. Data: 2003-11-11 23:26:31

Od: "mirek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj sorki zapomnialam najwazniejszego
> jestem z Warszawy wiec i dentysty szukam z tych okolic.

syndrom warszawiaka.Nie pisze skąd jest i tak tak polska kończy sie na
granicach warszawy

6. Data: 2003-11-11 23:54:25

Od: "chello" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "chello" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
>
> syndrom warszawiaka.Nie pisze skąd jest i tak tak polska kończy sie na
> granicach warszawy

masz jakis problem ????
w naszym przypadku cala polska nie konczy sie na warszawie ale co tam cie
obchodzi - musiales walnac z glupia franc tak zeby dziecko mialo rozrywke ze
kogos zaczepia

bez pzdr

krzywa przegroda nosowa
moje biedne serce :(