szukam ośrodka leczenia (zakon)

1. Data: 2006-06-07 08:19:21

Temat: szukam ośrodka leczenia (zakon)
Od: "Karolek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie.

Szukam osrodka leczenia uzaleznienia od alkoholu ale, co jest wazne,
prowadzonego przez zakonnikow badz siostry zakonne.

Czy w Polsce istnieje taki osrodek?

Czy zakonnicy prowadza takie osrodki?

Bardzo prosze o pomoc.

pozdrawiam
Karol

2. Data: 2006-06-08 10:28:47

Temat: Re: szukam ośrodka leczenia (zakon)
Od: jakub <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szukam osrodka leczenia uzaleznienia od alkoholu ale, co jest wazne,
> prowadzonego przez zakonnikow badz siostry zakonne.

> [...]

www.otu.pl

jeśli to nie to, czego szukasz, skontaktuj się z najbliższym klasztorem
franciszkanów. Wiem że prowadzą w kilku miejscach w Polsce takie
ośrodki, jak słyszałem robią to dobrze, ale nie mam żadnych bliższych
namiarów

jakub

3. Data: 2006-06-18 08:37:56

Od: a...@p...fm (antosh) szukaj wiadomości tego autora

Ośrodek Terapii Uzależnień, Ul. Mazurska 33, Stare Juchy
Ośrodek założony przez Zakon Księży Kanoników Regularnych Laterańskich
o...@o...pl j...@m...pl
tel. 078 619 93 26
www.otu.pl

na postawie ogłoszenia w ost. n-rze "Trzeźwymi Bądzcie"

antosh

INTERIA.PL dla kobiet... >>> http://link.interia.pl/f193b

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.uzaleznienia

Sprawdz czy jestes uzalezniony od Internetu!
Re: Lufka
Długotrwałe efekty zażywania narkotyków.
Pacjent, seksualny łup?
nałogowa miłość