szukam smoki

1. Data: 2003-03-14 11:55:53

Temat: szukam smoki
Od: "Grazia" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Szukam smoki ,chcialabym wyszyc synowi na urodziny. Teraz jest na etapie
smoki - rycerze, zupelnie mu odbilo. Czy są gdzieś schematy do ściągnięcia ?
Nie moge znaleść ani jednego
pozdrawiam cieplutko Grazia

1. Data: 2003-03-14 13:56:31

Temat: Re: szukam smoki
Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukaj w archiwum grupy, podawłam tam adres strony ze smokami w tytule
było "dragon".Natomiast w tytule lub treści wiadomosci pisałam " jak ktos
lubi smoki"

--
Kasia (Rzeszów)

1. Data: 2003-03-14 17:30:40

Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kasiu ja mam jednego idzie na priv
pozdrawiam esterka

1. Data: 2003-03-14 17:52:47

Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

z rostragnienia napisałam do Kasi a nie do Grazi przepraszam dziewczyny

zakręcona esterka

1. Data: 2003-03-14 18:13:47

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

http://www.twdesignworks.com/Free/index.html
Mój ulubiony link ze smokami - Tempest in the teacup i Stretch The Magic
Dragon:) Skończyłam niedawno haftować Tempest in the teacup. Cudeńko wyszło:))))
Pozdrawiam miłosników smoków:)))))))

Zosia-Alienora

1. Data: 2003-03-14 18:54:29

Od: "Grazia" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za smoka na priv, jest swietny esterko.
Ale ten w filizance , sie zakochalam w nim......czy ktoś go już wyszywal?

1. Data: 2003-03-14 19:42:28

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=Rosalie&R
ubrID=7655&Show=%3E%3E&s

Tu jest jeden Imperial Dragon :))

Pusia(Białystok)

1. Data: 2003-03-14 21:20:26

Od: "Gonia" <m...@i...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

poszły na priv

1. Data: 2003-03-15 21:25:07

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Ale ten w filizance , sie zakochalam w nim......czy ktoś go już wyszywal?

Ja skończyłam go niedawno:))) Cudny wyszedł:) Na 16-stce robiłam, dwiema
nitkami mulinki - dziubdzianie niesamowite - tym bardziej, że skrzydła to
półkrzyżyki. Ale efekt końcowy boski:))))

A tutaj linka podaję do dwóch ciekawych smoków - niestety tylko obrazki
oglądnąć mozna:( ale może ktoś ma te schematy??
http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=dollolga&
RubrID=8580

Pozdrawiam:)

Zosia- Alienora

1. Data: 2003-03-15 21:25:42

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]

A tutaj linka podaję do dwóch ciekawych smoków - niestety tylko obrazki
oglądnąć mozna:( ale może ktoś ma te schematy??

jak serwetka staje się rekodziełem artystycznym?
jeszcze jedna nowa
malowanie - dzieki za swietny pomysl :o)
Haft suuuper
Tanie gazety z wzorami