szukam sposobu na nornice

41. Data: 2005-03-19 15:04:44

Temat: Re: szukam sposobu na nornice
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Mar 2005 13:01:11 +0100, michalina27 napisał(a)

> Witam znalazłam na Allegro po ok.6 zł za szt.
> DICENTRA "ALBA" ,Dicentra spectabilis ,
> ale sądząc z nazwy to nie onie chodzi?

Nie:)
Ale też ładna jest.

Pozdrawiam
Marta

42. Data: 2005-03-19 15:20:51

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> Przecież Marta podała pełną i poprawną nazwę? :-(
>
> Pozdrawiam, Basia.

Owszem, tylko na ogół na Allegro nazwy są niepoprawne, a ponieważ nie
wiem jak roślina wygląda to dlatego podpowiedź, ale może rzeczywiście
lepiej nie szukać, bo po co.
michalina

43. Data: 2005-03-19 18:04:14

Temat: Re: wątek bociani (przy okazji nornic)
Od: "Małgosia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za namiar na bocianią stronkę.
Racja Wam - bociankom powinno się spodobać. Na razie jedynym argumentem za
jest przesympatyczna gospodyni na posesji oraz przespokojna okolica. Jeśli nie
liczyć często krążących jastrzębi, ale może to nie wrogowie boćków.
I wcale się nie obrażę, jak boćki cosik przy tej okazji przyniosą (jak
sugeruje Tadeusz...). Wręcz przeciwnie. Lecę zatem na wywiad o bocianach.
I żeby ich było na wiosnę dużo dużo.
Pozdrowienia ze znowu ściśniętego mrozem grodu Kraka.

44. Data: 2005-03-19 19:16:03

Od: "Tyrael" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Wolność wszystkim nornicom!!!

sadyści
Tyrek obrońca praw zwierząt D:

45. Data: 2005-03-19 19:25:59

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d1htsr$oh5$1@Gambit.Gubernat.NET Tyrael
<t...@t...net> napisał(a):
> Wolność wszystkim nornicom!!!
>
> sadyści
> Tyrek obrońca praw zwierząt D:

Hejka. Są wolne. Niech idą gdzie chcą. :-D
Pozdrawiam kosmopolitycznie Ja...cki

46. Data: 2005-03-19 19:35:21

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> To Dicentra formosa 'Luxuriant';(
> Cudo, które kwitnie od wiosny przez całe lato.

Czy ona jest taka niewielka o drobnych liściach?
Przepraszam, jeśli cos przegapiłam w wątku, bo jestem z doskoku.

Z pozdrowieniami, Maria

47. Data: 2005-03-19 20:18:20

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ona jest taka niewielka o drobnych liściach?
> Przepraszam, jeśli cos przegapiłam w wątku, bo jestem z doskoku.
>
> Z pozdrowieniami, Maria

Tak, ma liście takie pietruszkowate a kwiatuszki dość drobne odętkowato
dzwonkowe skierowane w dół.

http://www.republika.pl/szejul/images/155.jpg

Serdecznie Miłka

48. Data: 2005-03-19 21:23:33

Od: "Małgosia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wolność wszystkim nornicom!!!
>
> sadyści
> Tyrek obrońca praw zwierząt D:

Cześć!
Rozpoczęłam tę rozmowę wczoraj - a teraz się jeszcze setnie ubawiłam - jeśli
adres maila wskazuje na miejscowość z której dawno temu wyemigrowałam do
Krakowa - to witaj ziomku. I wiedz - że w okolicy Kocich Gór i na całym Dolnym
Śląsku nie ma tak złośliwych zwierząt, jak beskidzkie nornice, które orają co
się da - i które nie są eliminowane w sposób naturalny przez swoich wrogów. O.
I niech sobie idą od moich warzywek gdzie indziej. Ubiegłej jesieni zmuszona
byłam usunąć z ogrodu ponad 30 drzew - BO NIE MIAŁY KORZENI!!!
Tak czy inaczej - pozdrawiam serdecznie Trzebnicę, bo dawno do niej nie
zaglądałam (pochłonięta pracami w ogrodzie).
Sadystka.

49. Data: 2005-03-19 21:47:02

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak czy inaczej - pozdrawiam serdecznie Trzebnicę, bo dawno do niej nie
> zaglądałam (pochłonięta pracami w ogrodzie).
> Sadystka.

Skoro tak, to ja pozdrawiam Katowice.

boletus

50. Data: 2005-03-19 22:44:25

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Mar 2005 20:35:21 +0100, Maria Maciąg napisał(a):

> Czy ona jest taka niewielka o drobnych liściach?

Tak.

Pozdrawiam
Marta

Sposób wygubienia kretów z 1809 roku