szukam statystyk

1. Data: 2002-04-29 23:03:23

Temat: szukam statystyk
Od: "jackie" <j...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

AVE !!!
Jestem pierwszy raz na tej grupie!! Chcialbym wszystkich powitac, no i mam
od razu prosbe do Was, bo mam nadzieje, ze mi pomozecie?! Szukam danych
ststystycznych mowiacych min. o ilosci dzieci zyjacych w rodzinach
zastepczych w Polsce, o ilosci domow dziecka w Polsce, o osrodkach
wychowawczych, o domach malego dziecka itp.
Jesli ktos z szanownych grupowiczow zna strony www gdzie sa takie dane, to
prosze o pomoc!!
Jesli zas (nie czytalem FAQ grupy, jezeli jest takowe) urazilem kogos swoim
"lenistwem", ze nie poszukalem w sieci sam, to przepraszam !!
Dzieki z gory za pomoc.
pozdr
jackie
CZESC!!!