szukasz prezentu dla Mamy, Żony, Kochanki...

1. Data: 2007-10-08 08:01:35

Temat: szukasz prezentu dla Mamy, Żony, Kochanki...
Od: "amavi - studio kosmetyczne" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Doskonały prezent dla bliskiej osoby w postaci BONU!
Dzień Mamy, urodziny żony, imieniny przyjaciółki ... Brakuje pomysłu na
prezent, który sprawiłby radość, był czymś zaskakującym?

Mamy dla Państwa gotowe rozwiązanie - zaproszenie do salonu www.amavi.pl,
który będzie unikalnym prezentem dla każdej kobiety.
Ta forma prezentu będzie również atrakcyjna dla pracowników. Dlatego
zapraszamy osoby prowadzące działaność gospodarcza do zapoznania się z
ofertą i zakupu oryginalnego zaproszenia.

Zachęcamy do wykupienia bonu na określoną kwotę (min. kwota 30 zł).
Zabiegi kosmetyczne zostaną zaproponowane przez obsługę saloniku lub
wybierze je obdarowana przez
Was osoba bezpośrednio w gabinecie (cena Waszego prezentu do końca
pozostanie nieznana dla obdarowanej).

Przykładowy prezent - W BLASKU ŚWIEC - w wyjątkowej atmosferze tuzina
zapachowych świec rozmieszczonych
w całym gabinecie zapraszamy na masaż relaksujący pleców (lub twarzy, szyi i
dekoltu), który potrwa około 40 minut.
Następnie na zakończenie wizyty wręczymy pudełko elegancko zapakowanych
czekoladek. Koszt zaproszenia 49 zł.

Serdecznie zapraszamy
www.amavi.pl

2. Data: 2007-10-08 14:00:41

Temat: Re: szukasz prezentu dla Mamy, Żony, Kochanki...
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

amavi - studio kosmetyczne napisał(a):
> Doskonały prezent dla bliskiej osoby w postaci BONU!
[ciach]

Uderz w stol, a nozyce sie odezwa. I jest odpowiedz na poprzedni post,
he he.

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

3. Data: 2007-10-08 14:03:39

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna pisze:
> [ciach]
>
> Uderz w stol, a nozyce sie odezwa. I jest odpowiedz na poprzedni post,
> he he.

Tylko nei daj boze powiedziec mamie, ze sie jej zafundowalo zabieg, po
ktorym poczuje sie mlodziej ;) Toz to moze sie taka 50-latka zestresowac ;)

th

4. Data: 2007-10-09 10:43:27

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli napisał(a):

> Tylko nei daj boze powiedziec mamie, ze sie jej zafundowalo zabieg, po
> ktorym poczuje sie mlodziej ;) Toz to moze sie taka 50-latka zestresowac ;)

Wiesz, tak sobie teraz mysle, ze moja to nawet by sie ucieszyla.
Zalatana jest, nigdy nie ma czasu dla siebie, rok przed emerytura (59
lat), kazdy dzien zatem sie liczy. Mysle, ze chcialaby sie na pare
godzin oderwac i pomyslec tylko o sobie. Oczywiscie z wlasnej inicjatywy
tego nie zrobi, bo obowiazki, rodzina, to i owo itp.
Ja bylabym za. Nie trzeba mowic, ze poczulaby sie mlodziej, tylko ze
poczulaby sie lepiej. Odprezona itp. :)

Krusz.
--
Kruszyna