szybkie ciasto kokosowe WKN - recenzja

1. Data: 2003-01-16 19:25:07

Temat: szybkie ciasto kokosowe WKN - recenzja
Od: "AnnaD" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ciasto sie piecze, ale mam kilka uwag:
1. na te ilosc ciasta - blacha raczej mała niz srednia
uzylam sredniej - zrobilam wiec podwojna porcje
2. podwojna ilosc kokosu to 40 dag - uzylam 25 (taka paczke mialam) a i tak
bylo go zbyt duzo na 10 ubitych bialek! byl po prostu suchy...
3. w przepisie nie ma słowa o podzieleniu cukru na dwie czesci - do ciasta i
masy kokosowej.
do kokosu wsypałam dodatkowo tak gdzies z 1/4 szklanki, ciekawe jaki bedzie
efekt?

ciasto sie piecze.... pózniej napisze o wrazeniach organoleptycznych:)
aha, sznurek do ciasta: http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis243.html
pozdrawiam,
AD

1. Data: 2003-01-16 19:59:54

Temat: Re: szybkie ciasto kokosowe WKN - recenzja
Od: "AnnaD" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak jak przypuszczałam: kokos zbyt suchy, rozsypuje sie. Ale smak OK, wiec
po pewnych modyfikacjach (w poście wyżej) polecam:))
AD

1. Data: 2003-01-17 10:29:41

Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnnaD" <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> tak jak przypuszczałam: kokos zbyt suchy, rozsypuje sie. Ale smak OK, wiec
> po pewnych modyfikacjach (w poście wyżej) polecam:))
> AD

hej :)
mnie sie zbyt mocno nie rozsypywalo, ale masz racje!!! powinnam napisac, ze
to ciasto jest raczej dla amatorow dosc sypkich i suchych kokosanek. Lepsze
na drugi dzien. Robilam je niestety tylko jeden raz, stad moze to
przeoczenie w sprawie cukru, bije sie w piersi :(
Musze zadzwonic do zadzwonic do znajomych, bo to od nich przepis, zeby mi
przypomnieli, ile tam tego cukru do bialek sie dawalo. Ale pewnie mozna
wedlug gustu.
Dzieki za uwagi
Pozdrawiam
Dorota b.

1. Data: 2003-01-17 12:43:25

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Musze zadzwonic do zadzwonic do znajomych, bo to od nich przepis, zeby mi
> przypomnieli, ile tam tego cukru do bialek sie dawalo. Ale pewnie mozna

Witam!
Ja tez robilam tylko raz to ciasto, ale napewno jeszcze zrobie! Bardzo
smakowalo gosciom i rodzince. Ilosc cukru podana w przepisie podzielilam
pomiedzy ciasto i bialko (do bialka 1/2 szkl.) i wyszlo w sam raz.
Wielka zaleta ciasta jest wlasnie to, ze jest "szybkie". :)
Pozdrawiam,
AniaR
PS. Pieklam na malej blaszce prawie kwadratowej :)

Tapioka
wina - carlo rossi
smakuje jak pies z kotem...
[P] salatka z buraków