szycie butów dla dzieci z mpd ślask

1. Data: 2008-11-09 22:41:26

Temat: szycie butów dla dzieci z mpd ślask
Od: "Ewa" <l...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

witajcie

zna ktoś miejsce gdzie z czystym sumieniem mogę zlecić uszycie butów dla
dziecka z mpd z okolic Tychów?

pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2008-11-10 08:24:47

Temat: Re: szycie butów dla dzieci z mpd ślask
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2008-11-09 23:41, użytkowniczka/użytkownik Ewa napisała/napisał (niepotrzebne
skreślić):
> witajcie
>
> zna ktoś miejsce gdzie z czystym sumieniem mogę zlecić uszycie butów dla
> dziecka z mpd z okolic Tychów?

Tychów nie znam,
Jestem z Gliwic, jestem z MPD a buty szyję co roku na wniosek (refundacja z NFZ) u
pana Henryka Głucha w Gliwicach, mam od 5-6 lat i jestem zadowolony, buty wytrzymują
praktycznie dwa lata (szuram nogami, wycieram, etc, codziennie do roboty, spacery -
praktycznie cały rok te same w użyciu, materiały bardzo dobre), dawniej szyłem w FAT
(spółdzielnia inwalidów), który zbankrutował (i dobrze, bo jakiekolwiek poprawki były

traktowane jako wróg, naprawa obuwia też wróg :), a klient to był największy wróg ;P
) a buty wytrzymywały rok (a kiedyś mniej chodziłem niż obecnie :) ).

Namiary:
USŁUGOWY ZAKŁAD SZEWSKO-ORTOPEDYCZNY
Henryk Głuch
44-100 Gliwice
Bolesława Śmiałego 5a
Telefon: 032 231-83-68

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

Gdzie ta praca dla osób niepełnosprawnych?
Gdzie ta praca dla osób niepełnosprawnych?
uprawnienia przy grupie umiarkowanej
Sprawny dojazd PFRON - co właściwie oznacza "samochód osobowy"?
Sprzedam Opel Corsa b dla osoby z niedowladem nóg