(szycie) co to jest wkład do naprasowania fizelina G795?

1. Data: 2004-02-18 13:30:53

Temat: (szycie) co to jest wkład do naprasowania fizelina G795?
Od: "Ania" <a...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Dawno się nie odzywałam, bo kolokwia mi się pospały. Teraz kupiłam sobie
Burdę Szycie krok po kroku, nr2/2003 i zamieżam uszyć sobie spódnicę 2a ze
str.10. Tam jest napisane, że potrzebuję do jej zrobienia coś takiego: wkład
do naprasowania fizelina G795.. nie wiem co to, do czego i gdzie kupić.
Jestem początkująca, więc proszę o wyrozumiałość i pomoc;)

Pozdrawiam,
Anna z Wawy

1. Data: 2004-02-18 13:34:54

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Ania wrote:
> wkład
> do naprasowania fizelina G795.. nie wiem co to, do czego i gdzie kupić.
> Jestem początkująca, więc proszę o wyrozumiałość i pomoc;)
Specem nie jestem, ale z tego, co pamietam, jak szyla moja mama, to
bedzie taka wlasnie flizelina, ktora mozesz "wprasowac". Pewnie chodzi o
pasek spodnicy?
Kupic to mozesz w zwyklej pasmanterii, a chyba tez miewaja czasami w
sklepach z materialami.

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2004-02-18 13:46:54

Od: "agniecha" <n...@j...bezdomna.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pasek spodnicy?
> Kupic to mozesz w zwyklej pasmanterii, a chyba tez miewaja czasami w

To fakt, wlasnie fizelina to takie cudo, które przyprasowuje sie zelazkiem
do materialu. Przyczepia sie to to od razu bo z jednej strony ma klej,
trzeba wiec uwaznie naprasowywac, aby sie przykleilo do materialu a nie do
zelazka, moje za pierwsza próba ucierpialo :-))). Przykleja sie to zazwyczaj
do paska, aby sie nie rozciagal, zazwyczaj do czesci odszycia. Mozesz
sprawdzic w jakichs spodniach spódnicach lub marynarkach w szafie jak to
wyglada, taki bialy cienki "material". Ja kupuje go zazwyczaj w sklepie z
materialami, kosztuje w granicach 2 do 4 zl za metr, a taki metr starcza na
mnóstwo pasków :-).

pozdrawiam
agniecha

1. Data: 2004-02-18 14:41:25

Od: "Ania" <a...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki serdeczne;) Taki ze mnie mały głąbalek;)

Pozdrawiam;-)

1. Data: 2004-02-18 15:31:52

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Te numerki to albo oznaczaja grubosc flizeliny, albo juz takie specjalne
pasy flizeliny wlasnie do paskow, ktore w miejscach gdzie ma byc zgiecie sa
tak specjalnie wysztancowane..., no takie podlozne dzury tam sa

Monika (Hannover)

Olsztyn???
czemu nie widze maili swoich ej no !
łojojojjo