[szycie] kurtyna do teatrzyku

1. Data: 2008-04-08 08:38:43

Temat: [szycie] kurtyna do teatrzyku
Od: "MAAagda" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od ponad roku sledze forum i podziwiam Wasze prace
Jakis czas temu pisalam o patchworku , a poniewaz robotki wciagaja mnie
coraz bardziej wzielam sie za szycie (dotychczas jednynie troche robilam na
drutach - bardzo proste ciuszki)
Moj syn przedszkolak jest na etapie teatrzykow i maz zzrobil mu taki mini
teatrzyk , na mnie jednak "spadla kurtyna"
Poradzcie mi prosze jak to uszyc (2 czesci) chodzi o rozsuwanie na boki przy
pomocy sznurka ?
Zupelnie nie mam pomyslu
Zastanawialam sie tez nad taka zwijana jak roleta do gory jednak "okienko"
nie jest zbyt wysokie i zostanie tej przestrzeni jeszczE mniej :(

Z gory dziekuje za rady i sugestie
Pozdrawiam MAgda