[szycie] sklepy w sieci

1. Data: 2005-08-19 10:02:29

Temat: [szycie] sklepy w sieci
Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktoras z Was korzystala z ktoregos z tych sklepow:

http://www.maszynydoszycia.qp.com.pl/

http://www.internetagd.pl/index.php

http://www.rynekagd.pl/

?

- chodzi mi oczywiscie o zakup maszyny, ale jesli kupowalyscie
sokowirowke, to tez interesuja mnie Wasze wrazenia :)

-- kasica

2. Data: 2005-08-19 10:16:02

Temat: Re: [szycie] sklepy w sieci
Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

>czy ktoras z Was korzystala z ktoregos z tych sklepow:

Ja korzystalam z tego:

>http://www.maszynydoszycia.qp.com.pl/

Mila i dosc szybka obsluga, z zakupow baaaaaardzo zadowolona jestem...
Kupowalam glownie stopki do maszyny.

Kot w trakcie szycia jesiennego plaszcza dla lalki (mam material w
krowie uaty, bedzie cow-girl ;))

3. Data: 2005-08-19 10:24:30

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@g...pl (Kot) napisał(a):

> Mila i dosc szybka obsluga, z zakupow baaaaaardzo zadowolona jestem...
> Kupowalam glownie stopki do maszyny.

a jak z szybkoscia dostawy?

> Kot w trakcie szycia jesiennego plaszcza dla lalki (mam material w
> krowie uaty, bedzie cow-girl ;))

sama bym taki chciala ;))

-- kasica

4. Data: 2005-08-19 10:49:18

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

>a jak z szybkoscia dostawy?

Mowia, ze w ciagu 2-5 dni, ja zamowilam roznosci wczoraj, dzis juz
napisali, ze zamowienie w trakcie realizacji, pewnie dojdzie do domu
przede mna ;)

>sama bym taki chciala ;))

Ja tez, tylko bym w takim wygladala jak cielna krowa ;))

A oto co o projekcie mysli sama lalka:
]]

n9pl;×xz[plll \\\\P

]'/

;\/

\

Moze tego nie widac, ale oprocz tego zaslinila klawiature i czesc
biurka, pewnie z radosci ;PP

Kot

5. Data: 2005-08-19 11:30:13

Od: "Uka P." <u...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kot wrote:

> A oto co o projekcie mysli sama lalka: [...]

> ;\

No, Kocie... chyba material nie bardzo...

Pozdr,

--
Uka P.

6. Data: 2005-08-19 11:37:50

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@g...pl (Kot) napisał(a):

> Mowia, ze w ciagu 2-5 dni, ja zamowilam roznosci wczoraj, dzis juz
> napisali, ze zamowienie w trakcie realizacji, pewnie dojdzie do domu
> przede mna ;)

to calkiem przyzwoite tempo.

> Ja tez, tylko bym w takim wygladala jak cielna krowa ;))

hmm, obawiam sie, ze byloby to takze moim udzialem ;)
ale mam sentyment do krowiego wzoru, mam torebke "w krowe",
ktora bardzo lubie.

> A oto co o projekcie mysli sama lalka:
[...]
> Moze tego nie widac, ale oprocz tego zaslinila klawiature i czesc
> biurka, pewnie z radosci ;PP

moze trenuje role krowki, a raczej cielecia ;))

-- kasica

7. Data: 2005-08-19 12:11:02

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Uka P. wrote:

> No, Kocie... chyba material nie bardzo...

Mysle, ze raczej chodzilo o to, ze jest zbyt goraco, zeby to teraz nosic ;))

Kot, optymistyczny

8. Data: 2005-08-19 13:20:17

Od: "Uka P." <u...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kot wrote:

> Mysle, ze raczej chodzilo o to, ze jest zbyt goraco, zeby to teraz
> nosic ;))

Hmm.. moze i tak.
W koncu to Twoja lalka, Ty wiesz najlepiej :-))

--
Uka P.

(szydełko)bluzeczki do pooglądania
OT - może młodzież nie jest taka zła...