[szycie] spiworek dla noworodka

1. Data: 2004-09-01 07:06:32

Temat: [szycie] spiworek dla noworodka
Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Tym razem wzięło mnie na szycie. Miała być narzuta na łóżko, ale nie mogę się
zdecydować na wzór i technikę (czy aplikacja, czy patchwork)więc pomyślałam, że
może uszyję śpiworek dla mojej drugiej pociechy, która ma się urodzić w
Wigilię (hehe, te pierogi z kapustą i grzybami na porodówce). Czy może macie
coś w swoich zasobach? O ile znam życie to będzie po prostu worek z rękawami i
kapturem,zapinany na zamek, łatwy do wykonania, ale jednak wolałabym mieć
przynajmniej wymiary. No i nie wiem jak i z ilu warstw czego to uszyć, żeby
było ciepłe i oddychające równocześnie...
Pełna weny twórczej
Urszula

1. Data: 2004-09-01 08:19:14

Temat: Re: [szycie] spiworek dla noworodka
Od: "krawcowa" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
żeby
> było ciepłe i oddychające równocześnie...

wiesz, co, poszukam burd dziecinnych z przed lat, tam moze cos bedzie.
bo kiedys szylam spiworek dla dziewczynki z bialego polaru, srenio grubego
bo to mial byc spiworek do spania w nocy, zeby sie dzieciatko nie wykopywalo
spod kolderki. no i pierny z wiadomych wzgledo. z tego co wiem polar
swietnie sie spisal. sprawdze dzis popoludniow domciu i jutro dam ci znac co
z tego wyszlo.

skrzacik

1. Data: 2004-09-01 10:37:15

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃTO@WYTNIJTOpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Zaraz pośle Ci wzór śpiworka z "RODZICÓW"

Monika z Rybnika
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)
http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
ciekawy link -> http://www.craftcreations.com/Articles/articles.html

1. Data: 2004-09-01 11:28:11

Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

grzebnij jeszcze trochę w archiwum, bo już kiedyś o tym było, tylko dawno i
nie pamiętam pod jakim tematem.
Gocha

xxx maki - szukam
[xxx] Poduszki ale nie tylko
[szydelko] sweterek dla chlopca
[xxx]Mirabilia "Guardian Angel" pilnie poszukiwany!
dziękuję za pomoc :)