(szyd) bluza ananas - proszę o pomoc

1. Data: 2005-09-02 08:09:26

Temat: (szyd) bluza ananas - proszę o pomoc
Od: "Agnieszka" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
jak w temacie - mam problem: otóż w Małej Dianie nr 8 z sierpnia 2003r jest
kremowa bluza z dużm ananasem z przodu i z tyłu. Wiem że już niektóre z Was
drogie grupowiczki dziergały go, bo kiedyś przemknęła mi w trakcie oglądania
waszych prac. Tylko oczywiście teraz diabeł ogonem nakrył i nie wiem do kogo
mogłabym bezpośrednio się zwrócić. A problem mam następujący: ananas już
jest (robi się go w kwadracie) i teraz wypadałoby zostawić już 2
przeciwległe boki które będą stanowiły szerokość tyłu/przodu bluzki i
podziergać troche w górę i dół pleców/przodu. W schemacie jest dość
"rozwinięte" dzierganie rogów tego kwadratu ale zakładając że teraz
zostawiam 2 boki i pociągnę w górę robotę, nie wiem jak "przełożyć" moment
który do tej pory był rogiem a teraz będzie początkeim/końcem rządka.
Proszę poradźcie mi bo chiciałabym jeszcze w tym roku choć raz sie w tą
bluzkę wystroić a robota mi stanęła ;(

Bardzo dziękuję za wszytkie podpowiedzi.

Aga
Teresin