[szyd] ciekawostka :) dywan

1. Data: 2008-03-04 11:49:03

Temat: [szyd] ciekawostka :) dywan
Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.zoomzoom.pl/?go=search&text=dywan&pid=136
4

myślałam, że serwetka... ale 1,5 metra średnicy.. hihi fajny :)
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

2. Data: 2008-03-04 13:28:21

Temat: Re: [szyd] ciekawostka :) dywan
Od: "Bieta " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> myślałam, że serwetka... ale 1,5 metra średnicy.. hihi fajny :)

a jaki "mundry" tekst obok..... klasyczny przykład tego jak można prostą i
ciekawą rzecz zepsuć...

3. Data: 2008-03-04 13:47:00

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bieta pisze:

> a jaki "mundry" tekst obok..... klasyczny przykład tego jak można prostą i
> ciekawą rzecz zepsuć...

,,Poprzez zmieniony materiał, rozmiar i zasadę kształtowania struktur''
Piekne :) Ciekawe co za marketoid wyrzucil z siebie ten belkot?

th

4. Data: 2008-03-04 14:05:41

Od: a...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> ,,Poprzez zmieniony materiał, rozmiar i zasadę kształtowania struktur''
> Piekne :) Ciekawe co za marketoid wyrzucil z siebie ten belkot?
>
> th

Kiedyś, bardzo, bardzo dawno temu, za górami, za lasami, a były to lata
osiemdziesiąte... robiło się dywany na szydełku. Sama osobiście robiłam takie
"szkaradki" ze starych...rajstop. Ciekawe, z czego robi się takie dywaniki
aktualnie????

5. Data: 2008-03-04 15:17:22

Od: "R.i.P." <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@i...pl wrote:

> [...]
> "szkaradki" ze starych...rajstop. Ciekawe, z czego robi się takie dywaniki

Ten z linku ze sznurka bawełnianego. ;)

6. Data: 2008-03-04 16:44:31

Od: grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kroowka pisze:
> http://www.zoomzoom.pl/?go=search&text=dywan&pid=136
4

> myślałam, że serwetka... ale 1,5 metra średnicy.. hihi fajny :\....jeszcze jeden
przyczynek do dyskusji o cenach rekodziela.
Swoja droga mnie ta cena powalila.
Moze ktos chce to mu zrobie o 100 zl taniej ;-)))))))))))))))))

Grazyna

7. Data: 2008-03-05 06:15:24

Temat: Re: ciekawostka :) dywan
Od: Mono <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Mar, 12:49, kroowka <k...@w...pl> wrote:
> [...]
4

> myślałam, że serwetka... ale 1,5 metra średnicy.. hihi fajny :)

Nawet pisałam do faceta od tych rzeczy, bo fajne, ale ceny obłędne.
Podobały mi się obrusy wyszywane fastrygą. Pomysł super, ale taki
obrus może zrobić dziecię w szkole podstawowej na zajęciach
plastycznych. No ale w końcu płaci się za pomysły. Zastanawiałam się
nawet nad zrobieniem takiego dywanika, ale moje chęci padły przy
poszukiwaniu materiału - bawełnianego, kolorowego sznurka. Nie znam
się na sznurkach i nie wiem, jakiego trzeba by użyć - 2 mm? Mono

8. Data: 2008-03-05 06:39:18

Od: a...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poszukiwaniu materiału - bawełnianego, kolorowego sznurka. Nie znam
> się na sznurkach i nie wiem, jakiego trzeba by użyć - 2 mm? Mono

Może z jakiejś lamety, czy innej takiej tasiemki??? Ale to są chyba drogie
rzeczy?! Metr takiej tasiemki-sznurka kupowałam w pasmanterii za ok. 20 groszy,
co daje 10 metrów za 2 zł a 100 metrów za 20 zł - to wychodzi cena super wełny a
nie sznurka!!! Z kolei sznurek do pakowania (taki zwykły, trochę kudłaty) jest
za sztywny do robienia na szydełku....

9. Data: 2008-03-06 04:40:37

Od: g...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> nie sznurka!!! Z kolei sznurek do pakowania (taki zwykły, trochę kudłaty) jest
> za sztywny do robienia na szydełku....
-Witam!
Sznurek bawełniany kupowałam i torebki na szydełku z niego wyrabiałam,
nazywał sie niezbyt poetycko "sznurek bawełniany do wiązania
kiełbas"...(w pasmanteryjnych hurtowniach).I taniutki był, super
wychodziło na grubym szydełku!

pozdrawiam

pol_cia

10. Data: 2008-03-06 08:16:17

Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

grazyna napisał(a):

> Moze ktos chce to mu zrobie o 100 zl taniej ;-)))))))))))))))))

ooo ja też ;)

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

[OT] marcowo-świateczne spotkanie w Krakowie
szukam wzorow obrusow szydelkowych
nowe robótki
xxx Alfabet
xxx- Thomas Kinkade