[szydelko] Dama w swetrze 05-06 2007

1. Data: 2007-04-29 08:53:41

Temat: [szydelko] Dama w swetrze 05-06 2007
Od: "InterLady \(Beata alias Pusia\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Namysłowianki,Wejcherowianki,Tarnogórzanki,Stargadzi
anki,Gdynianki,
Wolbromianki,Augustowianki,Lwówczanki,Myszkowianki,K
ryniczanki,
Grójczanki,Wschowianki,Bochnianki,Piotrkowianki,Hajn
owianki
widzialyscie najnowszy numer tego pisma?Macie tam sweterki ( i nie tylko)
przyporzadkowane do nazw miejscowosci.Intryguje mnie tylko dlaczego akurat
tak :-))))Macie moze jakis pomysł na wyjasnienie ?
Czy to tylko takie "widzimisie" redakcji
czy zadzialalyscie na tym polu ,przyznac sie:-))
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c63bc738679437e3
.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/36adb7706702ede1
.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6d018b43bfda6877
.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/17b89ea56becc03b
.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/69dc8ec1ad10c97c
.html
Pozdrawiam
Beata
PS.Chetnym moge wyslac inne zdjecia do wgladu (dzieki uprzejmosci
Grazynki od ktorej go dostalam :-)))

*******
http://glinki.com/?l=y0bqzi INTERLADY 1
http://glinki.com/?l=owyczp INTERLADY 2 (album w kosmosie)
http://glinki.com/?l=muw0xi INTERLADY 3
http://glinki.com/?l=rcp3xd I N T E RLADY 4
http://glinki.com/?l=0rnrhz INTERLADY 5 (album w kosmosie)
http://glinki.com/?l=rfzanz INTERLADY 6 (Jan Pawel II /religijne)
http://glinki.com/?l=npviyo INTERLADY 7 (szydelko po polsku)
http://glinki.com/?l=xg7pg5 INTERLADY 8 (szydelko/druty)
http://glinki.com/?l=v5rbg5 Francuskie klimaty

2. Data: 2007-04-29 08:58:37

Temat: Re: [szydelko] Dama w swetrze 05-06 2007
Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

InterLady (Beata alias Pusia) napisał(a):
> [...]
owianki
> widzialyscie najnowszy numer tego pisma?Macie tam sweterki ( i nie tylko)

takie cos bylo juz w kilku wczesniejszych numerach..
tez mnie to zaintrygowalo, tymbardziej, ze na okladce widnieje podtytul
: "modele francuskie, hiszpanskie, wloskie" ;-)

--
Pozdrawiam - T0SIA

3. Data: 2007-04-29 21:21:12

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

InterLady (Beata alias Pusia) pisze:
> [...]

> przyporzadkowane do nazw miejscowosci.Intryguje mnie tylko dlaczego akurat
> tak :-))))Macie moze jakis pomysł na wyjasnienie ?

Tak jest od wielu numerów (zamiast nazywać numerami, są nazwy mieszkanek
miast), więc to raczej pomysł redakcji (swego czasu przewijała się chyba
nawet dyskusja o Zakopiance z któregoś numeru :) ).

Pozdrówki,
Aneczka

Kardigan
[xxx] Puchatek - sowy z kalendarza szukam
Nici
Haft wstążeczkowy - obrus
[frywolitki] poszukiwania - serduszko