[szydelko] Kapelusz "na wybrzeze"-inspiracja

1. Data: 2005-07-14 17:59:31

Temat: [szydelko] Kapelusz "na wybrzeze"-inspiracja
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nowy kapelusz u Maggie "Seaside Hat",schemat do zakupu ale mysle ze dla
wprawnego "szydelkowego oka" moze byc dobra inspiracja:
http://www.maggiescrochet.com/pages/Kits/K316_seasid
e_hat_main.htm

Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata (Białystok/Strasbourg)
**
http://glinki.com/?l=r8nhsk Damy1
http://glinki.com/?l=s6e3ry Damy2
http://glinki.com/?l=7jdduf Szydełko/Druty
http://glinki.com/?l=upibzr Jan Paweł II
http://glinki.com/?l=p22z2h Religijne

2. Data: 2005-07-14 19:27:41

Temat: Re: [szydelko] Kapelusz
Od: "Agnieszka spod Krakowa" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

O matko! Zajrzałam na tę stronkę i ... przepadłam ;) Jest tam całe mnóstwo
przeróżnych śliczności. Szkoda, że bez schematów, ale wprawne oko
szydełkowiczek z pewnością wiele piękności rozszyfruje. Tylko żeby mi
jeszcze koś powiedział, skąd wziąć na to wszystko czas???
Zachwycona Agnieszka

3. Data: 2005-07-15 07:57:08

Od: "OLUSIA" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusia <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> Nowy kapelusz u Maggie "Seaside Hat
<ciach>

O matko! Ja też przepadłam. A ten motylek z ananasków?
> http://glinki.com/?l=t0wm33
>
> Bajka.
Olusia

4. Data: 2005-07-15 20:19:43

Temat: Re: [szydelko] Kapelusz "na wybrzeze"-inspiracja
Od: "Kasia" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pusia a czasami Beata (Białystok/Strasbourg)
**
> A te lalunie poprostu śliczne. Może ktoś wie jak taką zrobić??
Pozdrawiam
zachwycona Kasia>

5. Data: 2005-07-16 09:03:36

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

90 procent tych cudownosci Amerykanki wrzucaja ze schematami u chinczykow w
dziale szydelkowym,wiec moze w wolnej chwili pogrzebcie tam.
Pusia

szydełko-szukam "wydłużającego"sweter ka dla czterolatki
aniołki w każdej postaci
ręce do modlitwy,ślub
batik - galeria
Dobry Pasterz,św.Michał, bierzmowanie