[szydełko] Kubuś Puchatek i Przyjaciele - cudowne!!! honkulu zamknij oczy! ;-)

1. Data: 2004-11-24 21:23:03

Temat: [szydełko] Kubuś Puchatek i Przyjaciele - cudowne!!! honkulu zamknij oczy! ;-)
Od: "stynka" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpadłam, no po prostu odpadłam... Są prześliczni!!!!!!!!!!
Tu na zbliżeniu:
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=53515&PhotoID=470652
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=53515&PhotoID=470653

A tu linka do całości:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=53515&o
b=0

O Matyldo... Tchu mi brak.

st.

1. Data: 2004-11-24 21:46:46

Temat: Re: [szydełko] Kubuś Puchatek i Przyjaciele - cudowne!!! honkulu
Od: " Gosia z Gdyni" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poprosze o link do stony z której mozna zciągnąć wolny czas :)))

Dobrze że moje maluchy śpią :))

To jest piękne....... ach

Gosia

1. Data: 2004-11-24 22:08:43

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Musze przyznac, ze szczeka mi opadla.... nie przepadam za zabawkami
szydelkowymi ale te sa rewelacyjne !!!
Przylaczam sie do prosby Gosi: Gdzie jest link do strony z czasem wolnym ??

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-11-24 22:13:14

Temat: Re: [szydełko] Kubuś Puchatek i Przyjaciele - cudowne!!!
Od: "Dommi" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szkoda tylko, że brak opisu prosiaczka i kłapouchego :(. A i tygrysek jest
niekompletny...
Za to jest Kubuś :).
Miłych snów,
Dommi (Wwa)

1. Data: 2004-11-24 22:18:02

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny... dajcie spokoj... dlaczego ktos robi takie ladne rzeczy....
chyba po to zeby mnie draznic !! Sa super !! Tygrysek jest The Best !!

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-11-24 22:27:46

Od: "Honorata" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobrze że moja córka śpi. Kto mnie nauczy robić na szydełku???
Ja muszę je mieć!!! Są cudowne!

--
Honorata
holecka1 maupa gazeta.pl

1. Data: 2004-11-25 06:42:28

Od: "szprytka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jejku, cudo! MAm nadzieję, że zanim moja córcia dorośnie do zabawy takimi
maskotkami to ja zdążę nauczyć się tak pięknie szydełkować.
A narazie umiem już półsłupki i słupki. Jak myślicie, dam radę za rok to
wydziergać? Hi hi hi
Martyna

1. Data: 2004-11-25 08:48:40

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik szprytka napisał:

> A narazie umiem już półsłupki i słupki.

W tym zabawkach chyba nic innego nie jest potrzebne ;)

th.

1. Data: 2004-11-26 12:58:19

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stynka" <j...@s...pl> napisał w wiadomości
Nie tylko Kubuś, ale także postacie z looney tunes, np.
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=53513&PhotoID=376179

oraz myszka miki
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr