[szydełko} aniołki w "Igłą i nitką"

1. Data: 2005-10-22 13:33:01

Temat: [szydełko} aniołki w "Igłą i nitką"
Od: "xarka" <x...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W najnowszym numerze 11-12/2005 są szydełkowe aniołki.

2. Data: 2005-10-22 13:37:08

Temat: Re: [szydełko} aniołki w
Od: "Agnieszka spod Krakowa" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

xarka <x...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> W najnowszym numerze 11-12/2005 są szydełkowe aniołki.

A może jakaś dobra dusza podzieli się tymi schematami? :))))))
POzdrawiam
Agnieszka

3. Data: 2005-10-22 16:18:10

Temat: Re: [szydełko} aniołki w "Igłą i nitką"
Od: "PPINKA" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W najnowszym numerze 11-12/2005 są szydełkowe aniołki.

Najnowszy numer "Igły i nitki" to nr 10, 11 dopiero ukaze sie w polowie
listopada, to może mówisz o jakims innym pismie, bo w 10 nie ma niczego takiego
(mam ten numer)

Paulina

4. Data: 2005-10-22 16:43:55

Od: "xarka" <x...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najnowszy numer "Igły i nitki" to nr 10, 11 dopiero ukaze sie w polowie
> listopada, to może mówisz o jakims innym pismie, bo w 10 nie ma niczego
> [...]
Nie, właśnie ukazał się najnowszy numer. Przynajmniej w Rzeszowie.

5. Data: 2005-10-22 17:16:07

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli w listopadowym sa te aniolki?
Czesto numery ukazuja sie wczesniej,moja znajoma wlasnie napisala mi na GG
,ze juz zakupila listopadowy numer Haftow Polskich .
Pozdrawiam
Pusia

6. Data: 2005-10-22 20:13:13

Od: "PPINKA" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> takiego

> Nie, właśnie ukazał się najnowszy numer. Przynajmniej w Rzeszowie.

To dziwne, bo na stronie wydawnictwa "igłą i nitką" aktualny numer to 10, a
jedenastego jeszcze nie ma.

7. Data: 2005-10-23 08:05:08

Od: "xarka" <x...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gazeta ma numer 11-12/2005, czyli chyba listopad i grudzień łącznie.Kupiona
w saloniku prasowym.

8. Data: 2005-10-24 05:45:59

Od: "Magdalena" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gazeta ma numer 11-12/2005, czyli chyba listopad i grudzień łącznie.Kupiona
> w saloniku prasowym.

Też kupiłam tą gazetę wczoraj w Rzeszowie w kiosku, a polowałam na nią, bo na
stronie tytułowej jest piękna duża serweta na okrągły stół. Mam szczere chęci na
jej zrobienie, żeby nie była kolejnym zachomikowanym wzorem. Czas pokaże.
Pozdrawiam. Magdalena.

9. Data: 2005-10-24 07:46:04

Od: "Agnieszka spod Krakowa" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
chęci n
> jej zrobienie, żeby nie była kolejnym zachomikowanym wzorem. Czas pokaże.

No i są tam tam aniołki?
Agnieszka

10. Data: 2005-10-24 08:11:53

Od: "Renata z Zielonej Góry" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.gazeta.pl/usenet/

> [...]
chęci n
> jej zrobienie, żeby nie była kolejnym zachomikowanym wzorem. Czas pokaże.

jeśli są tam aniołki to ja dziś ruszam na poszukiwania

xxx samochody
[szydelko] oprawki-ramki dla fotek
[szydelko] super link
xxx kartki na różne okazje