[szydełko]błyszczące ozdoby choinkowe

1. Data: 2003-11-15 00:15:16

Temat: [szydełko]błyszczące ozdoby choinkowe
Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wracając do tematów zdecydowanie robótkowych:
Zrobiłam właśnie gwiazdkę na choinkę, a że nie chciałam tego robić z
samych srebrnych nici (takie grubości kordonka są dość drogie, poza tym
niezbyt dobrze się robi z metalizowanych), zakupiłam zwykły kordonek
(dla zainteresowanych:"uno a adriafil" 16/3=12 nr 22) i cieniutką
srebrną nić, taką grubości włosa mniej więcej i zupełnie bez nazwy (za
to za 3,5 zł :) ) i robiłam z obu jednocześnie. Efekt jest taki, że
gwiazdka wygląda jak posypana brokatem- mieni się takimi srebrnymi
drobinkami, jest sztywniejsza niż zrobiona z samego kordonka i robiło
się znacznie wygodniej niż z samych nici metalizowanych :)

Pozdrawiam
Julita
--
http://www.floralia.republika.pl/strych.html

1. Data: 2003-11-15 08:11:26

Temat: Re: [szydełko]błyszczące ozdoby choinkowe
Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> drobinkami, jest sztywniejsza niż zrobiona z samego kordonka i robiło
> się znacznie wygodniej niż z samych nici metalizowanych :)

Dzieki, dobrze wiedziec, serwetke- gwiazde na stol (mala gwiazdka) robilam z
nici srebrnych metalizowanych, ciezko sie robi, ale efekt ciekawy, bo
wyglada jak srebrne boucle.
Ta cieniutka nic jest bardzo gladka, bardzo blyszczaca i raczej malo odporna
na zrywanie? Mam cos takiego (kiedys musialam cos zszyc srebrna nitka), moze
wykorzystam wlasnie do ozdob choinkowych.

Elzbieta

1. Data: 2003-11-15 09:40:22

Od: Beazuku <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Wlasnie ide do pasmanterii.
Swietny pomysl.
Tez tak sprobuje zrobic.
Robie gwaizdki, ale poniewaz zupelnie raczkuje w szydelku to robila
troche grubszymi nicmi i gwiazdki wychodzily jak serweteczki ( i wcale
nie sztywne), a co sie naprulam...
A swieta tuz...

Pozdrawiam. Beazuku

1. Data: 2003-11-15 11:10:40

Od: Beazuku <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

W rocilam z pasmanterii.
W Zielonej Gorze jest wybor takich metalizowanych nici ( nawet w roznych
kolorach) nawet spory. Od 2,50 zl do okolo 10 chyba. Wieksze i
mniejsze szpulki. Takie , ktore wygladaja na bardziej sliskie i mniej.

Pozdrawiam. Beazuku

1. Data: 2003-11-15 15:08:08

Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrobiłam właśnie gwiazdkę na choinkę,

To przynieś ze sobą.

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-11-15 17:18:38

Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Robie gwaizdki, ale poniewaz zupelnie raczkuje w szydelku to robila
> troche grubszymi nicmi i gwiazdki wychodzily jak serweteczki ( i wcale

Witam
Zeby gwiazdki pięknie wyglądały trzeba je robić z cienkich nici a póżniej
krochmalić (niestety jest przy tym trochę pracy).

Pozdrowienia

Lucy

1. Data: 2003-11-16 20:40:37

Temat: Odp: [szydełko]błyszczące ozdoby choinkowe
Od: "yenulka" <a...@n...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Julka w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bp3r77$f9k$...@a...news.tpi.pl...
> Witam
> Wracając do tematów zdecydowanie robótkowych:
> Zrobiłam właśnie gwiazdkę na choinkę,

ciach dalszy opis:)

to przynies koniecznie to cudo jutro:)))
a gdzie leza w sieci wzorki na takie male szydelkowe gwiazdki rozne? pewnie
bylo gdzies niedawno podawane, ale ja nadal ma zaleglosci w czytaniu postow,
wiec jak by mi ktos podpowiedzial to bym sie nie pogniewala:)))
pzdr
yenn krzyzykujaca Big Bena

1. Data: 2003-11-21 06:58:09

Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bylo gdzies niedawno podawane, ale ja nadal ma zaleglosci w czytaniu postow,
> wiec jak by mi ktos podpowiedzial to bym sie nie pogniewala:)))

Na tej stronie jest cała masa
http://www.ntl.narod.ru/rukodelie/snowflake/flakes.h
tml

Pozdrawiam Lucy

Kasia i Tomek
Poszukuje wzorów irysów
szydelko
Linijki do patchworkow - poszukiwane [Wroclaw]
[xxx]- swiateczne motywy