[szydelko] butki,paputki dla niemowlaczka

1. Data: 2005-01-22 12:17:15

Temat: [szydelko] butki,paputki dla niemowlaczka
Od: "Vanda" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardz,bardzo prosze o schematy butkow dla niemowlaczka.Byl podawany na grupce
tylko jeden link,reszta jest po angielsku i niemiecku i rosyjskua ja ani w zab
buuu(ale znam szwedzki i w razie czego tez poratuje)
Kto poratuje?
Chodzi mi o najprostsze ,np takie.:

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=39960385
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=27077&PhotoID=186637

http://www.teddys-handarbeiten.de/xhak-w-babyschuh.h
tm Czy ktos moglby to
pzretlumaczyc bardzo prsze ,bardzo !!!!!!!
Vanda

1. Data: 2005-01-22 20:02:25

Temat: Re: [szydelko] butki,paputki dla niemowlaczka
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

poslalam male co nieco na priv:)) mam nadzieje ze sie przyda

Aga (Gliwice)

1. Data: 2005-01-23 08:23:28

Od: "stynka" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> poslalam male co nieco na priv:)) mam nadzieje ze sie przyda
>
> Aga (Gliwice)

Poproszę ja też! justyna[at]stynka[dot]pl

stynka

1. Data: 2005-01-23 13:25:38

Od: "Iwona" <_...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=54948&p
=6

Znalazłam co nieco.Pozdrawiam.

1. Data: 2005-01-24 12:06:37

Od: s...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

Czy ja tez mogę prosić!!!
A.

> poslalam male co nieco na priv:)) mam nadzieje ze sie przyda
>
> Aga (Gliwice)

XXX szukam
plecionki z żyłki - cd. podziękowania syna
czy mogłabym prosić o schemat do tego sweterka
xxx makatka z alfabetem
do Pusi ale nie tylko ...