[szydełko] ciuszki dla maluszka?

1. Data: 2005-10-07 20:53:20

Temat: [szydełko] ciuszki dla maluszka?
Od: "Ania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorki ale wysłałam to z mojego męża konta.

Witam Was wszystkie grupowiczki, mam tylko jedno pytanko bo za mniej wiecej
5 mcy zostanę mamusią i chciałam zrobić kilka sweterków dla maluszka a że
zostało mi trochę włóczek z moich robionych sweterków więc mogę to teraz
wykorzystac. Mam więc jak widzicie dość dużo czasu na zrobienie kilku
ciuszków dla maluszka. Więc jak mogłybyście znaleźć dla mnie kilka wzorów
jakiś ładnych sweterków, czapeczek czy nawet skarpetek. Bede naprawdę bardzo
wdzięczna za wszystkie wzorki, chciałam jeszcze dodac że nie wiem czy to
będzie dziewczynka czy chłopiec bo to dopiero 17 tydzień, ale czuje że to
napewno dziewczynka, no tak mi sie przynajmniej wydaje. Pozdrawiam wszystkie
miłe grupowiczki. Anka.

2. Data: 2005-10-08 13:17:41

Temat: Re: [szydełko] ciuszki dla maluszka?
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam Was wszystkie grupowiczki, mam tylko jedno pytanko bo za mniej
wiecej
> 5 mcy zostanę mamusią i chciałam zrobić kilka sweterków dla maluszka a>

Gratulacje dla przyszłej mamusi.
Może tu coś dla siebie znajdziesz. Wybór duży

http://photobucket.com/albums/v718/vasilevna/Detskie
%20modeli/

Pozdrawiam słonecznie

Aneta (Zielona Góra)