[szydełko] czy ktoś to dziergał ?

1. Data: 2005-04-19 15:28:27

Temat: [szydełko] czy ktoś to dziergał ?
Od: "wanda" <agrafka_4@ WYTNIJTOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

mam ogromną prośbę- jeśli ktoś szydełkował tę oto bluzeczkę to proszę o
pomoc, bo podoba mi
się ogromnie a niestety nie dam sobie rady z robótką bez wsparcia :)

dziękuję

wanda

2. Data: 2005-04-19 15:29:56

Temat: Re: [szydełko] czy ktoś to dziergał ?
Od: "wanda" <agrafka_4@ WYTNIJTOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wanda" <agrafka_4@ WYTNIJTOo2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pomoc, bo podoba mi
> się ogromnie a niestety nie dam sobie rady z robótką bez wsparcia :)

ID=38802&PhotoID=307916

3. Data: 2005-04-19 15:35:07

Od: "Marzena" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja zaczelam w zeszlym roku ale mialam jak sie okazalo niekapletny wzor i
robotka poszla do szafy i jeszcze jedno jestem szczupla ale ilosc tych kolek
w pasie nawet mnie zmiusilaby do odchudzania owszem mozna zwiekszyc ale
wtedy caly wzor sie zmienia i robi sie dodatkowy klopot napewno kiedys do
tego powroce bo sliczne ale jeszcze nie teraz :) moze podeslij mi swoj wzor
sprawdze czy ten sam ? gdzies w zeszlym miesiacu byl spory watek ktos na
allegro wystawial taka bluzke ale tak jak dziewczyny pisaly fotka byla ta a
nie pracy zrobionej i tak naprawde nie wiadomo czy sie udala.tu naprawde
potrzebujesz pomocy :(

--
Marzena
www.robotki.police.pl

4. Data: 2005-04-19 17:28:43

Od: "Justyna Dobkowska" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomoc, bo podoba mi
> się ogromnie a niestety nie dam sobie rady z robótką bez wsparcia :)

Witam!
Tu jest schemat tej bluzki, może to w czymś pomoże...
Pozdrawiam Justyna

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=35297

5. Data: 2005-04-20 13:11:15

Od: "monilia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
To jednak da się zrobić. Zobaczcie w tym cudeńku ładną dziewczynę z Rosji,
choć wcale nie taką szczupłą jak modelka na zdjęciu z gazetki.

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=35109&PhotoID=720326

Monika, która sobie obiecuje, ze kiedyś spróbuje to wydziergać.

6. Data: 2005-04-21 06:20:34

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "monilia" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> To jednak da się zrobić. Zobaczcie w tym cudeńku ładną dziewczynę z Rosji,
> choć wcale nie taką szczupłą jak modelka na zdjęciu z gazetki.

Czy Wam też ta dziewczyna przypomina filmową Bridget Jones?

Kasia

( druty ) prosze o pomoc
OT-trochę przechwałek
[xxx] tatty teddy - on your wedding day
[ot] Stringi i bluzeczka szydełkowa - chwalę się
[inne] zamiana formatu plikow