szydelko dla 6 letniej dziwczynki

1. Data: 2004-06-14 07:38:59

Temat: szydelko dla 6 letniej dziwczynki
Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieczyny mam ogromna prosbe

Poratujcie mnie proszę pomysłem na jakis fajny ciuszek dla 6 letniej
panienki.
Panienka z tego co wiem lubi ubierać się tak jak mama(ostatnio mama
nawet biustonosz musiała jej kupić).
Mama i panienka są szczuplutkie, więc właśiwie wszystko im pasuje.

Chodzi mi o coś co byłoby wzorowane na ciuszkach dla "dorosłych" ale
żeby nei wyglądała jak "stara maleńka"

Myśłałam o jakiejś bluzeczce (moze z kapturkiem) "z dziurami" do tego
kapelusik i torebka?
Tylko czy ja bez przymierzania zrobię kapelusik?

A moze ktos widział jakas fajna sukieneczke, ktora paasowalaby na
dziecko? Nie chodzi mi o schemat bo wiem ze trudno bedzie a sama mysle,
ze dam sobie rade z przeliczeniem oczek :)

Bardzo bede wdzieczna za pomysl ...
Bo juz 4 dni mysle i nic nei wymyslilam :(

--
pozdrawiam b.
p.s. Jeśli chcesz napisać do mnie usuń [usunxxx] z mojego adresu

1. Data: 2004-06-14 14:33:22

Temat: Re: szydelko dla 6 letniej dziwczynki
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Zerknij tu:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=44258
sukienka , plecak i sweterek dla dużej dziewczynki, ale można
pomniejszyć .Przez haft prosty wzór zyskuje na urodzie.
Pozdrawiam Małgorzata

1. Data: 2004-06-15 11:13:31

Od: bella <belunia@[usun_to_xxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik m...@o...pl napisał:

> Zerknij tu:
> http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=44258
> sukienka , plecak i sweterek

O serdecznie dziękuję za ten link.
Świetny pomysł z tym plecaczkiem!
Myślę, że bardziej się ucieszy niż z torebeczki :)

--
pozdrawiam serdecznie b.
przy odpowiedzi usuń [usun_to_xxx] z mojego adresu.

Patchwork, batik i inne szkolenia
[OT] niecodzienna prośba-pytanie
xxx - zapraszam do galerii
gdzie mozna pobrac program haftkrzyzykowy
[link] koronkowa strona