[szydelko] drobne elementy - prosba

1. Data: 2005-07-04 13:52:39

Temat: [szydelko] drobne elementy - prosba
Od: "Aga " <y...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Czy mozecie mi lopatologicznie wytlumaczyc laczenie malych elemnetow. Bo ja to
rozumiem tak - robie koleczko/kwiatuszek, ucinam nitke. Robie nastepne, lacze
np. pikotka w ostatnim okrazeniu z tym juz zrobionym, ucinam nitke itd. ...
Czy istnieje jakas metoda, zeby tej nitki nie ucinac, tylko dalej robic
kwiatuszki?

bede wdzieczna za podpowedzi, jak to robicie, bo chowanie tych niteczek mnie
przraza :(

yas

2. Data: 2005-07-04 14:27:31

Temat: Re: [szydelko] drobne elementy - prosba
Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kwiatuszki?
>
> bede wdzieczna za podpowedzi, jak to robicie, bo chowanie tych niteczek mnie

jest sposob na łączenie elementów bez ucinania nitek, zajrzyj tu:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=56240

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: www.wroclawianki.art.pl

3. Data: 2005-07-04 15:22:31

Od: "Kruszynka" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kwiatuszki?
>
> bede wdzieczna za podpowedzi, jak to robicie, bo chowanie tych niteczek

Niestety tak jak napisałaś .

Milego i szybkiego łączenia
Anna J

4. Data: 2005-07-07 14:40:35

Od: "stynka" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istnieje taka metoda. Kiedyś na grupce pojawiły się instrukcje, ale chyba po
chińsku...
Jednakże Dorota Ruebenbauer z Wrocławia poradziła sobie z tym i wiem, że
robiła elementy bez cięcia nitek. Zaraz poszukam u siebie w kompie i jeśli
rysunki te znajdę podeślę Tobie na priva. Jeśli nic nie otrzymasz to uderz
do Doroty, d...@w...pl.

Pozdrawiam,
stynka

~~~~~~~~~~~~~
www.stynka.pl

5. Data: 2005-07-07 14:51:21

Od: "stynka" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeśli rysunki te znajdę podeślę Tobie na priva.

Znalazłam i właśnie się wysyłają. Przyjrzałam im się przy okazji. Metoda
chyba jest bardzo prosta. Wystarczy na początek określić sobie 'drogę'
łączącego elementy łańcuszka przez robiony element i na tej podstawie
wyliczyć liczbę jego oczek. Potem przy kolejnych rzędach części łańcuszka są
po prostu wykorzystywane w charakterze wyznaczonego uprzednio słupka czy
półsłupka. Ot, cała filozofia.

Ja sama niedawno robiłam bluzkę z elementów. Jaka byłam - delikatnie
mówiąc - niemądra, że nie zajrzałam do tego kursu wcześniej... Ile mniej
roboty wykończeniowej bym miała!!! A tak kończyłam ze 160 nitek... Uch...

Pozdrawiam raz jeszcze!
stynka

PS Kurs się właśnie wysłał.

6. Data: 2005-07-07 15:22:01

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Istnieje taka metoda. Kiedy? na grupce pojawi?y si? instrukcje, ale chyba po
> chi?sku...
> Jednak?e Dorota Ruebenbauer z Wroc?awia poradzi?a sobie z tym i wiem, ?e
> robi?a elementy bez ci?cia nitek. Zaraz poszukam u siebie w kompie i je?li
> rysunki te znajd? pode?l? Tobie na priva. Je?li nic nie otrzymasz to uderz
> do Doroty, d...@w...pl.

stynko, podałam linka do stronki z tymi chinskimi rysunkami w tym wątku kilka dni
temu :)))

7. Data: 2005-07-07 15:58:42

Od: "stynka" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> stynko, podałam linka do stronki z tymi chinskimi rysunkami w tym wątku
kilka dni temu :)))

A to sorry! Ja nie widzę żadnych innych wiadomości poza tą, do której się
podczepiłam.

st.

8. Data: 2005-07-07 16:19:25

Od: "z...@o...pl" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kwiatuszki?
>
> bede wdzieczna za podpowedzi, jak to robicie, bo chowanie tych niteczek mnie

Po zrobieniu wszystkich drobnych elementów łączę je zwykłym łańcuszkiem.Według
własnego uznania- liczba oczek, a w miejscu gdzie powinny się łączyć zbieram
te części razem oczkiem łańcuszka i dalej jadę łąńcuszkiem do następnego
łączenia. Jęśli dostałaś moją wiadomość odezwij się. Może coś jeszcze
podpowiedzieć?

9. Data: 2005-07-08 08:14:32

Od: "Aga " <y...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

stynka <j...@s...pl> napisał(a):

> PS Kurs się właśnie wysłał.

Ale nie dotarl ... hmmm...
Ale jesli jet to to samo, co przeslala mi Dorota R>, to mam, sciagnelam i
zgwalcilam meza, coby mi w pracy druknal... Teraz sie przegryzam, musze
powiedziec, ze duzo mi pomoglo Twoje wyjasnienie tych rysunkow :)

Pozdr
yas

10. Data: 2005-07-08 18:56:59

Od: "stynka" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale nie dotarl ... hmmm...
> Ale jesli jet to to samo, co przeslala mi Dorota R>, to mam,

Nie dotarł, bo gdzie indziej posłałam... Nie wyświetla mi wszystkich
wiadomości i w ogóle nie wiedziałam, że już wyjaśnienia w tej sprawie były i
myślałam, że to Kruszynka wątek zapoczątkowała... Wszystko mi się
pokopało....

Kurs ten sam, więc nie będę już nic wysyłać.

Kruszynkę niniejszym przepraszam za zapchanie skrzynki...

stynka z ogłupiałym outlook expressem

(xxx) morskie miniaturki
frywolitki w Poznaniu?
(xxx)rocznica ślubu szukam