[szydełko] dwa sweterki

1. Data: 2005-12-24 22:51:32

Temat: [szydełko] dwa sweterki
Od: "maranta1" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim- zdrowych, pogodnych, radosnych Świąt Bożego Narodzenia!!!
A teraz trochę się chwalę a trochę po prośbie...
Tutaj- http://maranta.livenet.pl/forum/viewtopic.php?p=5715
#5715 są dwa
sweterki, które ostatnio sobie zrobiłam. Z tym drugim mam problem- zabrakło
mi włóczki na rękawy :(
Szukam wszędzie takiej, ale niestety z marnym skutkiem. może gdzieś u
jakiejśc dobrej duszyczki znajdzie się w starych zapasach jeden kłębuszek-
10dag czegoś takiego bądź bardzo podobnego. Włóczka to 50% mohairu, 50%
akrylu. Nazywa się Dulce Pingouin Esmeralda (kolor bordo- 7604). Toto jest
bardzo włochate i mechmate. Chętnie odkupię gdyby ktoś miał i zechciał
sprzedać, bo jednak na te rękawy się napaliłam ;)

--
Pozdrawiam, Ania
http://maranta.livenet.pl/