[szydełko] dzięki Wam moja serwetka wyglada dobrze :)

1. Data: 2003-10-16 12:25:01

Temat: [szydełko] dzięki Wam moja serwetka wyglada dobrze :)
Od: "kroowka" <k...@o...pl_NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie,
chciałam podziękować dziewczynom, które przed ostatnimi Świętami Bożego
Nardozenia radziły mi jak z serwetki, która wychodziła mi bardzo koślawa,
zrobić coś, co bedzie ładnie wygladało :)))
Fotka jest na www.kroowka.prv.pl w Galerii i jest to serweta w kształcie
gwiazdy.
To była moja pierwsza poważna filetowa serweta i bardzo mi sie naciągnęło
dobieranie dużej ilości kratek w jednym rzędzie. Pocieszałyście mnie, że to
się da ponaciagąć i poukładać na mokro tak, że bedize ok :) No i
poradziłyście żeby obrobić wszystko rzędem półsłupków. No i dzieki Wam
serwetka wyszła ślicznie i pięknie wyglądała na środku światecznego stołu na
obrusie w kolorze starego złota. Chwalę sie nią dopiero teraz, bo dopiero
niedawno byłam w domu i mogłam strzelić jej fotkę cyfrakiem (pożyczonym
niestety).
Dzięki za to, że zawsze można liczyć na dobre rady grupowiczek i grupowiczów
:)))
Pozdrówki z aktualnie słonecznego Olsztyna :)
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

1. Data: 2003-10-17 09:52:52

Od: "HANIA" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olciu napisz z jakich nici robisz tę dużą filetową serwetę w
zakładce "w robocie" i ile nici Ci poszło na połowę tej
serwety, a może już skończyłaś? Już dawno miałam sie za nią
zabrać i jak dzisiaj zobaczyłam u Ciebie to sobie o niej
przypomniałam.
Pozdrawiam

Hania (Rzeszów)
gg 3266206

1. Data: 2003-10-17 11:02:16

Od: "kroowka" <k...@o...pl_NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> serwety, a może już skończyłaś? Już dawno miałam sie za nią
> zabrać i jak dzisiaj zobaczyłam u Ciebie to sobie o niej

Ja robię ją z Moniki i jak się dobrze przyjrzysz zdjęciu, to zobaczysz ile
do tego momentu zostało mi z pierwszego kłębka. Drugi kłębek zaczęłam przed
samym końcem pierwszej połówki. Z moich wyliczeń wynika że potrzeba na nią 2
całe kłębki i bardzo niewiele z trzeciego, ale jednak trzeba kupić 3.
Pozdrawiam i trzymam kciuki za szydełkowanie, bo bardzo fajnie ona wychodzi.

--
, ,

[SPAM] Wyprzedaz serwetek
[XXX]Słoneczniki Van Goga