[szydelko,fryw,xxx,.....] Ogólnopolski Festiwal Kapel i Śpiewaków Ludowych

1. Data: 2004-03-10 18:46:24

Temat: [szydelko,fryw,xxx,.....] Ogólnopolski Festiwal Kapel i Śpiewaków Ludowych
Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

prosze sie nie smiac!!
temu festiwalowi towarzysza targi rekodziela ludowego i doprawdy, az mgla
oczy przyslania z zachwytu nad tymi cudenkami...od szydelka, przez
frywolitki po koronki klockowe.. Z calej Polski!! Cala impreza odbywa sie w
Kazimierzu Dolnym, w ostatni (zazwyczaj) weekend czerwca. Pisze o tym, bo
jestem ciekawa ile z kolezanek byloby zainteresowane.. wycieczka.. na zakupy
i podgladanie ;)

-pozrowionka-
Honorata Kulesza
h...@o...pl
gg 7307932
[Warszawa]

1. Data: 2004-03-10 18:49:21

Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
Na Dużym Rynku mają miejsce Ogólnopolskie Targi Sztuki Ludowej. Twórcy
zrzeszeni w Stowarzyszeniu Twórców Ludowych prezentują i sprzedają swoje
wyroby. Demonstrują też sposoby ich wykonywania.
tak napisano na stronie kazimierskiej :)
--
Honorata Kulesza
h...@o...pl

1. Data: 2004-03-10 22:01:43

Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyroby. Demonstrują też sposoby ich wykonywania.
> tak napisano na stronie kazimierskiej :)

Podaj adres strony, to chociaż popatrzę ;) Bo pewnie na wyjazd, to znów nie
będę mogła sobie pozwolić, czasu zabraknie ;(

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2004-03-11 09:43:13

Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podaj adres strony, to chociaż popatrzę ;) Bo pewnie na wyjazd, to znów
nie
> będę mogła sobie pozwolić, czasu zabraknie ;(

i to jest problem.. poza opisem na stronie nic nie ma. Staralam sie pozyskac
jakies informacje ale nie wyszlo. Wszystko trzeba na piechote, tzn zajrzec
do domu kultury w Kaziku albo w Lublinie :(

Ale niedlugo powinnam sie zebrac i wywolac moje zdjecia z tej imprezy-wtedy
sie pochwale :)

a dla ciekawych, strony kazimierskie:
http://kazimierz-dolny.com.pl/index.htm
http://www.kazimierzdolny.pl/