[szydełko] jak się to robi?

1. Data: 2005-08-02 12:43:39

Temat: [szydełko] jak się to robi?
Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich po urlopiku. Miło było, ale za krótko. Nie zdążyłam nawet
kostiumu córce wydziergać :( Ale mam już ponad połowę :)

Mam pytanko. W poniższych linkach (fragment ruskiej książki o szydełku) są
schematy do takich malutkich elemencików szydełkowych - te różowe z
połyskiem.

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=29183&PhotoID=203025

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=29183&PhotoID=203028

Mają one plecionkę, ale schemat jest dość skrótowy i nie wiem jak to się
robi. Przekopałam również tą cześć książki, która zawiera szkółkę, ale
takich oznaczeń tam nie ma. Co to jest ta podwójna linia na schemacie i jak
tą plecionkę w jej środku się robi? Macie jakieś pomysły?

Gocha

2. Data: 2005-08-03 18:30:14

Temat: Re: [szydełko] jak się to robi?
Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A masz może więcej takich schematów?
Jeśli tak to mogłabyś udostępnić i wysłać na priv
Z góry dziękuję
Aga

3. Data: 2005-08-03 18:31:17

Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co do tego jak się to robi to nie mam pojęcia

do natchnienia weny -perminy
Link do strony
Link do strony
Moja nowa stronka