szydełko - jak sie zabrać do tego?

1. Data: 2005-01-24 18:56:00

Temat: szydełko - jak sie zabrać do tego?
Od: Madziulek <m...@g...iap.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie! Chciałabym nauczyć się robić na szydełku serwetki, ale
nie bardzo wiem jak się do tego zabrać. Jest może jakaś strona www z
"instrukcją obsługi"?

1. Data: 2005-01-24 19:15:48

Temat: Re: szydełko - jak sie zabrać do tego?
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Madziulek wrote:

> Witam serdecznie! Chciałabym nauczyć się robić na szydełku serwetki,
> ale nie bardzo wiem jak się do tego zabrać. Jest może jakaś strona www
> z "instrukcją obsługi"?

o tu http://www.knitting-crochet.com/crochet/crosti.html
Aczkolwiek nie wiem, czy to wystarczy. Use the force^Wgoogle, Luke.
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2005-01-24 21:59:38

Od: "Mira Zmysłowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to pieknie spiewajaca Ula Kapała z Wrocławia?
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2005-01-25 10:18:42

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mira Zmysłowska wrote:

>Czy to pieknie spiewajaca Ula Kapała z Wrocławia?
>Mira Z. (Wrocław)

Ej, to NTG :->
UlaK "A co, jak się śpiewa to szydełkować nie wolno?"

1. Data: 2005-01-25 16:30:44

Od: Madziulek <m...@g...iap.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie pozdrawiam i bardzo dziękuje!
Proszę o jeszcze
Magda

Ula Kapała napisał(a):

> o tu http://www.knitting-crochet.com/crochet/crosti.html
> Aczkolwiek nie wiem, czy to wystarczy. Use the force^Wgoogle, Luke.
> UlaK

znowu się chwalę
[szycie]lalka
[szydełko] [Wrocław] Witam na grupie i takie różne.
[WROCŁAW] zdjęcia ze styczniowego spotkania!
[szydelko] ale czad! :-)))