[szydelko]ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie-schemat poszukiwany

1. Data: 2006-11-29 15:02:51

Temat: [szydelko]ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie-schemat poszukiwany
Od: "Serafinek" <s...@p...ox.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc dziewczyny (i nie tylko)
mam ogromna prosbe jezeli ktokolwiek widzial schemat do tej bluzki (albo badzo
podobny) ze sportowym tylem (schodzace sie ramiaczka-nie wiem czy to widac na
zdj) to prosze o link lub maila

http://photofile.ru/users/lanika/1236917/25365823/
http://photofile.ru/users/lanika/1236917/25365824/

z gory dzieki
pozdrawiam
Ola

2. Data: 2006-11-30 14:20:17

Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serafinek wrote:
> [...]
> podobny) ze sportowym tylem (schodzace sie ramiaczka-nie wiem czy to widac na

Ta bluzeczka jest boska!!! Ale nigdzie nie spotkałam do niej schematu...
a na pewno bym zapamietała i zachomikowała.
Gdyby ktoś miał to też poproszę :)
Pozdrawiam
Też Ola ;)

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

3. Data: 2006-11-30 17:33:36

Od: "igulinda" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ja tez poprosze:):)

(xxx,szydełko,szycie) - smerfy,dinozaury - szukam
smerfy,dinozaury - szukam
Prośba o przetłumaczenie(rosyjsk i)
[xxx] szukam - bang on the door
fajne sweterki