[szydełko] ładna zielona bluzeczka i ananaskowy top

1. Data: 2005-08-17 11:12:41

Temat: [szydełko] ładna zielona bluzeczka i ananaskowy top
Od: Monika z Rybnika <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

05060811362084747.jpg

http://www.xinyueszx.com/bbs/uploadimages/2005/06/20
05060811362910062.jpg

Pozdrawiam
Monika z Rybnika

2. Data: 2005-08-19 08:58:10

Od: "Kolbi" <k...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo podoba mi sie ten top z motywem ananasow, ale obawiam sie ze nie
poradze sobie z ta chinszczyzna.Czy ktos juz probowal?Ala

Użytkownik "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> http://www.xinyueszx.com/bbs/uploadimages/2005/04/20
05040902054956436.gif

> http://www.xinyueszx.com/bbs/uploadimages/2005/04/20
05040901543842803.gif

> http://www.xinyueszx.com/bbs/uploadimages/2005/04/20
05040902020660462.gif

> http://www.xinyueszx.com/bbs/uploadimages/2005/06/20
05060811353322261.jpg

> http://www.xinyueszx.com/bbs/uploadimages/2005/06/20
05060811354360124.jpg

> http://www.xinyueszx.com/bbs/uploadimages/2005/06/20
05060811360562213.jpg

> http://www.xinyueszx.com/bbs/uploadimages/2005/06/20
05060811361393976.jpg

> http://www.xinyueszx.com/bbs/uploadimages/2005/06/20
05060811355516069.jpg

3. Data: 2005-08-19 09:44:46

Od: k...@o...pl (Kaa) szukaj wiadomości tego autora

19 sierpnia 2005 (10:58:10) Kolbi pisze:

K> Bardzo podoba mi sie ten top z motywem ananasow, ale obawiam sie ze nie
K> poradze sobie z ta chinszczyzna.Czy ktos juz probowal?Ala

Przeciez schematy sa calkiem czytelne.
trzeba tylko popatrzec na oznaczenia i najlepiej je sobie wydrukowac,
bo np prawy gorny rog przodu nie miesci sie na jednej kartce i jest
podzielony na dwie czesci - po wydrukowaniu trzeba je na siebie
nalozyc. [prawy jak sie patrzy na schemat, w bluzce to lewe ramie]
Zaczyna sie robote wlasnie od gory od tego ramienia.
Sposob nalozenia poszczegolnych czesci jest narysowany tam gdzie jest
w rogu male zdjecie:

http://www.xinyueszx.com/bbs/uploadimages/2005/06/20
05060811354360124.jpg

Na razie dojechalam do pachy, ale nie mialam z tym problemow, moze
dalej...
Pewnie w opisie jest jak polaczyc wszystkie czesci, ale moze sie da
bez rozumienia chinskich znaczkow :-))

Pozdrawiam,
Kaa

4. Data: 2005-08-19 09:53:56

Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na razie dojechalam do pachy, ale nie mialam z tym problemow, moze
> dalej...
A z czego robisz? i jakim szydłem?
:) bo mi sie też bardzo podoba. Ja bym sie nawet poświęciła i zrobiła
tył taki sam jak przód :) Niech tylko pokończę swoje inne planowane
robótki hihih
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

5. Data: 2005-08-19 10:56:30

Od: k...@o...pl (Kaa) szukaj wiadomości tego autora

19 sierpnia 2005 (11:53:56) kroowka pisze:

k> A z czego robisz? i jakim szydłem?
k> :) bo mi sie też bardzo podoba. Ja bym sie nawet poświęciła i zrobiła
k> tył taki sam jak przód :) Niech tylko pokończę swoje inne planowane
k> robótki hihih

Zaczelam z bialej virginii aniluxu [polecanej przez Weronike pare
watkow wczesniej] i robie szydelkiem 2,5, ale...
No, nigdy jeszcze nie zrobilam niczego, zebym nie musiala pruc wiec
pewno i tym razem tak bedzie
Prawde mowiac to ta virginia troche sztywna, albo ja zle robie.
Pasowaloby mi cos miekkiego i moze swiecacego - jak kalinka, ale to
znowu za cienkie...
Tak wiec nic Ci nie doradze, a i sama mam problem hi :-))

Pozdrawiam,
Kaa

6. Data: 2005-08-19 11:28:08

Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaa wrote:
> [...]
> znowu za cienkie...
> Tak wiec nic Ci nie doradze, a i sama mam problem hi :-))

I tak dzieki za podpowiedzi :) Ja właśnie o Kalince myślałam. Robiłam ją
ostatnio dosyć grubym szydełkiem, chyba 3, bo cieńszym mi sztywne
wychodziło. Więc może Ty też spróbuj grubszym niż 2,5. A moze, tak jak
pisze Weronika, po praniu bedzie lepiej niż przed :)
W opisie, między znaczkami chińskimi znalazłam "3/0" i tak pomyślałam,
ze to moze być numer szydełka, bo reszta numerków ma cm.
Trzymam kciuki za bluzke, bo śliczna jest

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

xxx Kubuś Puchatek, Miś Uszatek