[szydełko] nici, ewentualnie j.rosyjski

1. Data: 2004-11-15 15:46:17

Temat: [szydełko] nici, ewentualnie j.rosyjski
Od: " ketaide" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Przybieram się do zrobienia tej sukienki:
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=25162&PhotoID=165096
Wzor jest prosty a jaki efektowny! Problem stanowią tylko nici. Co byscie
poleciły? Szukałam już srebrnych, ale wszystkie nici w tych odcieniach są
chropowate i drapiące (mam nadzieję, że wiecie o czym mowię)
Mam też schemat do sukienki, w języku rosyjskim, może tam są jakies
wskazowki? Niestety język rosyjski jest mi obcy.
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=25162&PhotoID=170081
Pomożecie?
ketaide

1. Data: 2004-11-15 16:35:31

Temat: Re: [szydełko] nici, ewentualnie j.rosyjski
Od: "Honorata" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przybieram się do zrobienia tej sukienki:

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=25162&PhotoID=165096

Sukienka piękna, ja bym proponowała dorobić do niej od razu stringi w tym
samym kolorze :)

--
Honorata
holecka1 małpa gazeta.pl.

1. Data: 2004-11-15 17:06:41

Od: " ketaide" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sukienka piękna, ja bym proponowała dorobić do niej od razu stringi w tym
> samym kolorze :)

Wszystkie moje przyjaciołki, ktorym pokazałam zdjęcia sukienki, orzekły, że
jest piękna, ale niestety nie nadaje się do "występow publicznych"; chyba że
z podszewką.
Zgodnie więc z życzeniem klientek sukienka zostanie wyposażona w delikatną
podszewkę :)
A co do stringow: wciąż istnieje problem nici. Chropowate nici, ktore mozna
tolerowac w sukience, nie zdadzą egzaminu w bieliznie.
Pozdrawiam
ketaide

1. Data: 2004-11-15 17:33:06

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Oni kaza Ci uzyc jedwabnej wloczki z lureksem /tak jest napisane/.Tej wloczki
ma byc 0,6 kg.
Pozdrowienia
dorota

1. Data: 2004-11-15 18:16:12

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Nov 2004 15:46:17 +0000 (UTC), ketaide
<k...@N...gazeta.pl> napisał:

> Witam!
> Przybieram się do zrobienia tej sukienki:
> http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=25162&PhotoID=165096

ja zrobiłam tę sukienkę. użylam nici jedwabnych. kupiłam je w Tunezji i
niestety nie znalazłam takich u nas :(((
nie wczytywalam sie specjalnie w opisy. wystarczyly mi schematy.
pod sukienke uszyłam halke/sukienke z satyny w takim samym kolorze :)

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

1. Data: 2004-11-15 18:26:57

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja zaczelam robic taka , ale stwierdzilam, ze bedzie bluzeczka !! Robie z
ALTUN BASAK - KIRLANGIC - tureckie sliskie nici, bardzo dobrze mi sie z nich
robi !! Polecam !!!
Zycze powodzenia.... ;-)

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

Sklepy w Czechach
OT: do dziewczyn z okolic Poznania
[szydelko] koniakowskie wzory, ale i tak o stringach, przeżyjecie?
[xxx] prosba o Arum z meilaodiy
xxx zwierzęta