szydełko - pomocy!

1. Data: 2003-05-05 11:07:18

Temat: szydełko - pomocy!
Od: "rosmerta " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

Mam do Was ogromną prośbę. Chciałabym zrobić na szydełku kapelusik z gazety
(tzn. nie na szydełku z gazety tylko z włóczki a wzór jest w gazecie), ale
absolutnie nie mam pojęcia co oznaczają te magiczne symbole. Wy na pewno
wszystko wiecie... Może jest jakaś strona internetowa dla laików szydełkowych.

Z góry dziękuję,
Rozmerta

P.S. Kiedyś miałam dostęp do Waszego serwerka i pokopiowałam sobie wzory na
szydełko, ale i tak nic nie rozumiem :-(

1. Data: 2003-05-05 11:16:33

Temat: Re: szydełko - pomocy!
Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (tzn. nie na szydełku z gazety tylko z włóczki a wzór jest w gazecie), ale
> absolutnie nie mam pojęcia co oznaczają te magiczne symbole.

Kropki, cyz tez koleczka, to z reguly oczka lancuszka. Natomiast wszelkie
pionowe kreski to slupki. W zaleznosci od ilosci dodatkowych kreseczek
skosnych (badz poziomych) na tych glownych kreskach mamy polslupek (sama
kreska pionowa), slupek (pionowa kreska z jedna poprzeczna), slupek podwojny
(pionowa kreska z dwiema poprzecznymi), slupek potrojny (pionowa z 3
poprzecznymi), itp....Jesli kilka kresek wychodzi z jednej kropki, to sa to
slupki wykonane w jednym oczku.....
To tak na szybko, co mi sie przypomnialo o schematach....
Czasami sa jescze jakies inne oznaczenia, ale z reguly jest przy nich opis
slowny. Jesli jakis symbol jest dalej nie rozpoznany, to przeslij, jesli to
mozliwe schemat na priva.

Wy na pewno
> wszystko wiecie... Może jest jakaś strona internetowa dla laików
szydełkowych.
Sa... ale w tej chwili nie potrafie podac. Poczekajmy na niezawodne
dziewczyny :-)))

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-05-05 14:08:29

Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rosmerta " <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
na
> szydełko, ale i tak nic nie rozumiem :-(
Witam
Ja ostatnio po długiej rozłące z robótkami ręcznymi też wiele rzeczy
zapomniałam , ale to jak jazda na rowerze ;-)
Proponuje zajrzeć na strone
http://strony.wp.pl/wp/tomella2/szydelko.htm
tam wydaje sie mi , ze jest wszystko, jakby co to pytaj
SaNi

Warszawa spotkanie???
zlikwidowane numery muliny DMC
Szukam xxx
do Ani D.
Szukam wyrobów firmy Framecraft lub podobnych