[szydełko] poszukiwane...

1. Data: 2004-03-06 08:24:02

Temat: [szydełko] poszukiwane...
Od: "lisio" <lisekw@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie Grupowicze
Myśmy tu są nowi :)

Wierząc w wasze zdolności i umiejętności poszukujemy schematów serwetek i
takich tam... na stół. Moja Piękna połówka ostatnimi czasy zapałała dużą
werwą do szydełkowania a ja jest przy tym strasznie kibicuje bo to wszystko
ładne (yyy bo mam spokój....;)) ale rezultaty googlowania okazały się
pomocne w małym stopniu dla tego poszukuję jakiś linków, adresów www, gdzie
znajdują się w miarę jasne schematy (te rysunkowe).

Z góry za pomoc dziękujemy

Pozdro
Lisio&Lisia
Pyrlandia

1. Data: 2004-03-06 09:06:21

Temat: Re: [szydełko] poszukiwane...
Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mozna przejrzec FAQ.. http://www.killfile.pl/faq/pl.rec.robotki-reczne.htm
gdzie sa podane linki na strony i serwery z szydelkowymi dzielami. Ja bardzo
duzo znalazlam ciekawych rzeczy przegladajac razem z grupowiczkami albumy na
ruskiej stronce http://www.7ya.ru/photos/index-private.asp . Zajmuje to
troszke czasu ale zrodlo pewne ;) i warto poszperac!!

Pozdrawiam
-
Honorata Kulesza
h...@o...pl
gg 7307932
[Warszawa]

1. Data: 2004-03-06 09:11:38

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lisio" <lisekw@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
gdzie
> znajdują się w miarę jasne schematy (te rysunkowe).

Przejrzyjcie linki podawane wcześniej (są w archiwum na googlach :) ),
szczególnie albumy z serwisu http://www.7ya.ru/photos/index-private.asp -
tam jest tego sporo :)
W archiwum znajdziecie pewnie też sporo propozycji dziewczyn, że mogą
coś-tam wysłać - jak żona będzie zainteresowana, to prośby kierujcie na priv
do konkrtnych osób :)

--
Pozdrówki
Aneczka (Kraków)

1. Data: 2004-03-06 09:20:30

Od: "Lori" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :-) Nie jestem bardzo czasowa ... ale kilka adresików wam wkleje .
miłego zwiedzania
> http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=30685
Tutaj są ogroniaste zbiory ...
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=lana1&Ru
brID=24127
Pozdrawiam :-)
Ps. Zeby moja brzydsza połówka tak doceniała urok moich prac... no cóż on
raczej nie jest zadowolony , ze spedzam z szydełkiem każdą wolną chwilę .
ponieważ zajęło ono jego miejsce...:-/

1. Data: 2004-03-06 11:25:45

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 6 Mar 2004 09:24:02 +0100, "lisio"
<lisekw@USUN_TOpoczta.onet.pl> wrote:

>Witajcie Grupowicze
>My?my tu s? nowi :)
>
>Wierz?c w wasze zdolno?ci i umiej?tno?ci poszukujemy schematów serwetek i
>takich tam... na stó?. Moja Pi?kna po?ówka ostatnimi czasy zapa?a?a du??
>werw? do szyde?kowania a ja jest przy tym strasznie kibicuje bo to wszystko
>?adne (yyy bo mam spokój....;)) ale rezultaty googlowania okaza?y si?
>pomocne w ma?ym stopniu dla tego poszukuj? jaki? linków, adresów www, gdzie
>znajduj? si? w miar? jasne schematy (te rysunkowe).

> [...]

a po jakiemu guglowales?
moze sprobuj po tutejszemu:
crochet doilies
crochet doily patterns

mam podejrzenie, ze bedzie duzo wzorow. jeszcze sprobuj w
wyszukiwarce na stronach http://about.com tam jest caly dzial
szydelkowy, z linkami konkretnymi

trys
K.T. - starannie opakowana