{szydelko} prosba o pomoc

1. Data: 2005-05-11 09:49:21

Temat: {szydelko} prosba o pomoc
Od: "Aga " <y...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilam na ciuchach mala serwetke z elementow. Chcialam odgapic wzor, ale nie
bardzo sobie radze, jest z bardzo cieniutki nici. Moze po moim slownym opisie
ktos skojarzy taka lub podobna serwetke :)
Bede wdzieczna za schemat :)
Wiec tak:
Kazdy element w srodku ma male koleczko obrobione polslupkami. Z kazdego
polslupka wychodzi taka dluga petelka (jak ja zrobic, zeby na okolo rowne
bylo????), tak ok 1cm dlugosci, Na kazdej petelce w nastepnym okrazeniu jest
polslupek.Kolejne okrazenie to na okolo elementu jest 8 zabkow z lancuszka.
Na kazdym zabku sa (kolejne okrazenie) takie petelki znow dl. ok 1 cm.I na
tych petelkach jest piramidka z polslupkow (czyli 8 piramidek na okolo).

Kurcze, nie mam skanera :(((

pozdr
yas

2. Data: 2005-05-11 13:09:54

Temat: Re: {szydelko} prosba o pomoc
Od: "Iza" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga " <y...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> A więc chodzi tylko jak zrobić te penteli. Żeby wychodziły równe musisz
> użyć patyczka do dostania w pasmanterii Można je kupić w różnej

[szydelko] prosba o schematy
[xxx] szukam Anchor żyrafy
aukcja na hospicjum
Szybkie ściąganie obrazków