szydełko - robótki maszynowe

1. Data: 2005-09-27 17:43:15

Temat: szydełko - robótki maszynowe
Od: "Stenia" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Interesuje mnie, czy istnieją maszyny do wykonywania wzorów szydełkowych.
Często widuję prace wykonane szydełkiem za tak śmieszne pieniądze, że
niemożliwością jest by były wykonane ręcznie. Przy tym robota jest precyzyjna
i dlatego wydaje mi się, że zrobiona przez maszynę. Czy moje przypuszczenia są
słuszne? Pozdrawiam.

2. Data: 2005-09-27 19:21:18

Temat: Re: szydełko - robótki maszynowe
Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Stenia napisał:
> [...]
> i dlatego wydaje mi się, że zrobiona przez maszynę. Czy moje przypuszczenia są

ktos mowil ze szydelka na maszynie sie nie da zrobic
a te produkty szydelkowe sa tak smiesznie tanie bo sa robiona za prawie
darmo prze chinczykow
kasias zalamana tym ze nie ceni sie recznie wykonanej pracy w ktora
wklada sie tyle serca:(

3. Data: 2005-09-27 20:13:44

Od: "Barbara " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

na jakimś forum, nie wiem czy tu, czy gazetowym.. obiło mi się o oczy, że
taka maszyna jednak jest

4. Data: 2005-09-28 07:20:13

Od: "OLUSIA" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stenia <s...@i...pl> napisał(a):

> [...]
precyzyjna
> i dlatego wydaje mi się, że zrobiona przez maszynę. Czy moje przypuszczenia

Witam. Bywam czasem na Stadionie w W-wie i tam jest dużo przywiezionych i
tanich rzeczy zrobionych szydełkiem, np. torebki. Pochodzą one niestety z
przymusowych, darmowych obozów pracy. Telewizja kiedyś pokazywała nawet jakiś
film o masowej produkcji - oni w ten sposób zalewają rynki świata, a oprawcy
wiedzą co "chodzi" i nie odstają specjalnie od trendów, a nawet je dyktują.
Jak taka przymusowa dziewiarka robi tysięczną torebkę, to już jak maszyna.
Tak myślę. Widziałam na kobitce coś jak szydełko, ale w przy zbliżeniu ja
natychmiast wiedziałam, że to maszyna, ci co się nie znają mogą nie rozróżnić.
Trzebaby z bliska splot zobaczych, bo typowe szydełkowe to widać - ręka nawet
chińska drgnie czasem.
OLUSIA

Re: (szydełko) urocze serwetki
[xxx]Poduszki
Jaka maszyne wybrac -Łucznik 451 czy 466???
[pomocy] _kapelusz szydelkiem_
Sląsk spotkanie 22 pazdziernika