Sląsk spotkanie 22 pazdziernika

1. Data: 2005-09-27 12:52:23

Temat: Sląsk spotkanie 22 pazdziernika
Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
W związku z tym,ze wiekszosc osób wróciła juz zapewne z urlopów i
wakacji,proponuje spotkanie 22 pazdziernika o godzinie 10 w "Złotym Osle"
Data jest odległa,ale sądzę,ze dzieki temu kazdy,komu zalezy,bedzie miał
mozliwosc(tu do wyboru wg potrzeby):
1. uprzedzic rodzine
2. znalezc opieke dla bobasów
3. dokonczyc projekty, prace zlecone,remonty itp, itd...
4. dokonczyc lezące od wiosny robotki :-)))
--
Agatek (Bytom)

"Uprawianie sztuki to nie zarabianie na zycie.To rozwoj duchowy."
Kurt Vonnegut

2. Data: 2005-09-27 13:12:25

Temat: Re: Sląsk spotkanie 22 pazdziernika
Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgłaszam się pierwsza- nie licząc Agaty :)
Aga

3. Data: 2005-09-27 13:18:20

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga z Tychów" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Zgłaszam się pierwsza- nie licząc Agaty :)

hahaha, pierwsza to byłam ja jako główna konsultantka terminu spotkania
;-)))

Krysia
( Gliwice )

4. Data: 2005-09-27 16:35:15

Od: brzydula13 <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem kolejna chętna, ale tylko w przypadku gdy nie będzie drugiej tury
wyborów (niestety, jako przewodnicząca komisji sobotnie przedpołudnie
będę miała zajęte :/)

Brzydula

5. Data: 2005-09-27 18:15:58

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo chętnie przyjdę i się z Wami spotkam !

Marzena

6. Data: 2005-09-27 19:58:04

Od: Anulek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja tez sie zglaszam :)
Anngo

7. Data: 2005-09-29 05:20:12

Od: "Barbara Lach" <l...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatek <a...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> 2. znalezc opieke dla bobasów
> 3. dokonczyc projekty, prace zlecone,remonty itp, itd...
> 4. dokonczyc lezące od wiosny robotki :-)))

Jesteśmy dwie chętne.
Basia z Czechowic

[xxx] Powell - Super Mum i Super Cook
Prośba do Ani R.